Zoptymalizowanie zarządzania gospodarką magazynową dzięki Firmao w firmie Promlift

Opublikowano: 10.08.22Biznes
Zoptymalizowanie zarządzania gospodarką magazynową dzięki Firmao w firmie Promlift

Zależy Ci na usprawnieniu działania gospodarką magazynową? Chcesz zoptymalizować codzienną pracę? Zobacz, jak firma Promlift ulepszyła zarządzanie magazynem po wdrożeniu systemu Firmao.

Z poniższego artykułu dowiesz się m.in. jakie funkcjonalności są kluczowe w zarządzaniu gospodarką magazynową w systemie oraz co sprawia, że z systemem Firmao praca jest znacznie efektywniejsza.

Na czym polega działalność firmy Promlift?

Na początek warto scharakteryzować działalność wspomnianej firmy. Jakie funkcjonalności w systemie są szczególnie przydatne, w dużej mierze zależy od tego, co jest przedmiotem codziennych obowiązków danego przedsiębiorstwa.

Promlift dostarcza kompleksowe wyposażenie magazynu. Działają głównie na terenie Bydgoszczy i województwa kujawsko-pomorskiego, jednak dostarczają wózki widłowe i wózki magazynowe klientom w całej Polsce. Oprócz szerokiego wyboru wózków czołowych, magazynowych, elektrycznych, ręcznych i spalinowych zajmują się również wyposażeniem magazynu. Dostarczają zarówno regały magazynowe różnych typów wykonane na wymiar jak i wózki platformowe, wózki taczkowe, stoły nożycowe i wiele innych produktów. 

Realizacja

Klientowi zależało na zarządzaniu gospodarką magazynową. Podczas prezentacji zgodnie z wymaganiami skupiliśmy się głównie na funkcjach związanych z magazynem, a dokładnie na funkcji produkty/magazyn, dokumentach magazynowych, zamówieniach, ofertach, fakturach. Klientowi została również przedstawiona personalizacja systemu, co jest przewagą systemu Firmao nad systemami konkurencyjnymi.

System Firmao pozwala na utworzenie własnej bazy produktów, usług i na tworzenie dokumentów magazynowych, które po utworzeniu są automatycznie aktualizowane w stanie magazynowym, sprawdzając również czy dany produkt ma odpowiednią ilość na magazynie. Klient skorzystał w tej opcji jak i z wielomagazynowości, dzięki której utworzyliśmy dla niego potrzebną ilość dodatkowych magazynów w zależności od tego w ilu regionach Polski Promlift posiada swoje oddziały. Ta opcja bardzo przypadła do gustu klientowi podczas początkowego etapu wdrożenia.

Podczas wdrożenia utworzyliśmy z klientem wiele pól dodatkowych, które wyświetlały się np. w oknie tworzenia produktu, w karcie produktu oraz na liście produktów w formie kolumny, co pozwoliło klientowi na dokonanie kategoryzacji produktów, zaawansowanego filtrowania produktów, gdzie oprócz pól domyślnych podczas filtrowania użytkownicy mogli wykorzystać pola dodatkowe. Wpłynęło to na zoptymalizowanie zarządzania gospodarką magazynową.

Efekty wdrożenia Firmao

Dzięki wdrożeniu Firmao w firmie Promlift udało się znacznie zoptymalizować zarządzanie gospodarką magazynową, pracownicy w łatwy sposób mogą sprawdzić aktualny stan magazynowy produktów i udokumentować zmiany na magazynie. Ponadto osoby decyzyjne w łatwy sposób mogą sprawdzić wszystkie ruchy pracowników na magazynie czy też generować raporty magazynowe.

Oprócz tego użytkownicy w każdej chwili mogą liczyć na pomoc ze strony opiekuna jak i pracowników działu wsparcia technicznego Firmao.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu do zarządzania firmą? Skontaktuj się z nami! Nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości! LINK

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao