- /
- /
Zespoły
Ważne! Zespoły może tworzyć jedynie administrator całego systemu posiadający licencję Enterprise.
Zespoły w systemie Firmao CRM to grupa użytkowników, którzy współpracują nad zadaniami lub projektami. Zespoły mogą być utworzone na podstawie działu, lokalizacji, roli lub innych kryteriów, np. zespół programistów lub pracowników filii w Warszawie.
Krok 1: Skonfigurowanie zespołów
Konfiguracja zespołów znajduje się w “Ustawieniach firmy”, które wybieramy po kliknięciu w awatar. Otworzy się nowe okno, po lewej stronie okna klikamy w zakładkę „Zespoły”.
W celu dodania nowego zespołu klikamy: “Dodaj”. Pojawi się wówczas okno “Dodawanie zespołu”, gdzie określamy:
- Nazwę zespołu
- Menedżerów
- Zespół nadrzędny
- Pracowników
Na tym etapie określamy również uprawnienia jakimi będzie dysponował zespół:
Ważne! Aby ograniczenia uprawnień działały, musimy posiadać na koncie wszystkie licencje Enterprise = każdy użytkownik musi ją posiadać.
Po kliknięciu przycisku “Dodaj” wyświetli się nam nowe okno w którym możemy dodać nowe ograniczenia uprawnień:
Możemy określić:
- Obiekt ograniczenia uprawnień (np. czas pracy, faktura)
- Pole
- Rodzaj ograniczenia (np. brak dostępu, tylko do odczytu)
- Kogo dotyczy ograniczenie (pracownika, managera lub wszystkich)
Wskazówka: W zespole mamy 2 grupy – menedżerów oraz pracowników. Dzięki funkcji ograniczeniu uprawnień w tworzeniu zespołów, możemy jednej z grup ograniczyć funkcje w systemie, np. ustawić brak dostępu do funkcji “Zadania” przez pracowników lub ograniczyć im dostęp do niektórych z domyślnych pól systemowych.