- /
- /
OCR faktur – skanowanie faktur
O tym czym jest OCR pisaliśmy w artykule na temat Nowoczesnego obiegu dokumentów.
Dla przypomnienia OCR faktur (ang. Invoice Opitcal Character Recognition), to narzędzie służące do rozczytywania tekstu z zeskanowanych dokumentów oraz obrazów. System dekoduje wybrany dokument, rozpoznając w nim tekst, tabele jak i elementy graficzne, następnie skanuje słowa rozczytując litery- niezależnie od użytej czcionki. Dzięki temu możliwe jest m.in. zaznaczanie, kopiowanie i przenoszenie treści rozpoznanych na dokumencie do systemu CRM.
Jak wdrożyć OCR faktur w systemie CRM Firmao?
1. Funkcja jest do włączenia po stronie naszych programistów, należy zadzwonić na infolinię (+48 22 300 1111) lub napisać maila: kontakt@firmao.pl
2. W pakiecie jest 5 skanów dla każdej licencji Full+
3. Należy kliknąć tworzenie faktury
4. W oknie tworzenia w lewym dolnym rogu należy kliknąć „wybierz plik” pdf lub plik graficzny

5. Po wczytaniu faktury w oknie „ręczna weryfikacja dokumentu” można sprawdzić poprawność zaciągniętych danych
6. Po zatwierdzeniu dane przenoszą się do okna tworzenia faktury
7. Dalej fakturę tworzy się analogicznie, jak ręcznie poprzez przycisk utwórz
8. Każda dodatkowa “paczka” 20 skanów jest dodatkowo płatna