- /
- /
Konta bankowe
Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla użytkowników posiadających uprawnienia administratora całego systemu lub uprawnienia dyrektora firmy.
W systemie Firmao CRM w widoku „Dane firmy” możesz dodawać konta bankowe, które będziesz mógł przypisać do tworzonych w systemie obiektów.
W celu dodania lub edycji kont bankowych kliknij awatar w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybierz opcję „Dane firmy”.
Kliknij zakładkę Konta bankowe.
W celu dodania kont bankowych kliknij ikonę niebieskiego plusa w lewym górnym rogu zakładki „Konta bankowe”. Wyświetli się okno dodawania konta bankowego, w którym znajdują się pola:
- numer konta bankowego (pole wymagane) — system nie pozwoli na dodanie nieprawidłowego polskiego numeru konta o długości 26 cyfr. Natomiast jeżeli chcesz dodać zagraniczne konto bankowe, konieczne będzie kliknięcie „Tak” na wyświetlonym komunikacie w celu potwierdzenia, że wprowadzony numer konta jest prawidłowy;
- nazwa banku;
- identyfikator (pole wymagane);
- swift;
- waluta;
- kolejność, w jakiej będą wyświetlać się na liście, jeśli dodasz więcej niż jedno konto bankowe.
Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij niebieski przycisk „Utwórz” w celu zapisania danych lub szary przycisk „Utwórz i dodaj kolejne” w prawym dolnym rogu okna dialogowego, jeśli chcesz dodać kolejne konto bankowe.
Ważne! W celu dodania więcej niż jednego konta bankowego musisz posiadać licencję Professional, Enterprise lub Supreme.