Konta bankowe - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Konta bankowe

Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla użytkowników posiadających uprawnienia administratora całego systemu lub uprawnienia dyrektora firmy.

W systemie Firmao CRM w widoku „Dane firmy” możesz dodawać konta bankowe, które będziesz mógł przypisać do tworzonych w systemie obiektów.

W celu dodania lub edycji kont bankowych kliknij awatar w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybierz opcję „Dane firmy”.


Kliknij zakładkę Konta bankowe.


W celu dodania kont bankowych kliknij ikonę niebieskiego plusa w lewym górnym rogu zakładki „Konta bankowe”. Wyświetli się okno dodawania konta bankowego, w którym znajdują się pola:

  • numer konta bankowego (pole wymagane) — system nie pozwoli na dodanie nieprawidłowego polskiego numeru konta o długości 26 cyfr. Natomiast jeżeli chcesz dodać zagraniczne konto bankowe, konieczne będzie kliknięcie „Tak” na wyświetlonym komunikacie w celu potwierdzenia, że wprowadzony numer konta jest prawidłowy;
  • nazwa banku;
  • identyfikator (pole wymagane);
  • swift;
  • waluta;
  • kolejność, w jakiej będą wyświetlać się na liście, jeśli dodasz więcej niż jedno konto bankowe.

Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij niebieski przycisk „Utwórz” w celu zapisania danych lub szary przycisk „Utwórz i dodaj kolejne” w prawym dolnym rogu okna dialogowego, jeśli chcesz dodać kolejne konto bankowe.

Ważne! W celu dodania więcej niż jednego konta bankowego musisz posiadać licencję Professional, Enterprise lub Supreme.



Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview