Kasy - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Kasy

Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla użytkowników posiadających uprawnienia administratora całego systemu lub uprawnienia dyrektora firmy oraz posiadających licencję Enterprise i Supreme. Zakładka będzie widoczna po włączeniu modułu „Dokumenty kasowe” w zakładce „Pozostałe” w „Ustawieniach firmy”.

W systemie Firmao CRM w widoku „Dane firmy” możesz dodawać, edytować i usuwać kasy wykorzystywane w obrocie gotówkowym.

W celu dodania lub edycji kasy kliknij awatar w prawym górnym rogu strony. Z listy rozwijanej wybierz opcję „Dane firmy”.


W celu dodania kasy kliknij zakładkę „Kasy”, a następnie kliknij ikonę niebieskiego plusa w lewym górnym rogu zakładki.


Następnie wyświetli się okno dodawania kasy, w którym zdefiniujesz:

  • nazwę kasy (pole wymagane);
  • wartość początkową (pole wymagane);
  • identyfikator (pole wymagane) — będzie wyświetlany na liście kas podczas tworzenia dokumentów kasowych;
  • walutę;
  • kolejność, w jakiej będą wyświetlać się na liście, jeśli dodasz więcej niż jedną kasę.

Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij niebieski przycisk „Utwórz” w celu zapisania danych lub szary przycisk „Utwórz i dodaj kolejne” w prawym dolnym rogu okna dialogowego, jeśli chcesz dodać następną kasę.



Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview