- /
- /
Jak sprawdzić statusy aktualnych płatności w panelu klienta?
Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla administratorów całego systemu i dyrektorów firmy.
W celu weryfikacji statusu aktualnych płatności lub pobrania faktury klikamy awatar w prawym górnym rogu strony, a następnie z listy rozwijanej wybieramy „Licencje i płatności”.

W nowo otwartym oknie klikamy niebieski przycisk „Przejdź do Panelu Klienta swojego konta”.

Otworzy nam się nowe okno panelu klienta. W zakładce „Faktury” możemy znaleźć wszystkie wcześniej wystawione płatności za system, wraz z informacją o numerze transakcji, dacie utworzenia dokumentu oraz statusie płatności.

Z widoku listy faktur mamy możliwość pobrania dokumentu w formacie PDF. W tym celu klikamy przycisk „Pobierz PDF”. Plik zostanie ściągnięty na dysk urządzenia.

W zakładce „Produkty” znajdziemy cennik aktualnych licencji w systemie Firmao.
