Jak sprawdzić statusy aktualnych płatności w panelu klienta? - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Jak sprawdzić statusy aktualnych płatności w panelu klienta?

Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla administratorów całego systemu i dyrektorów firmy.

W celu weryfikacji statusu aktualnych płatności lub pobrania faktury klikamy awatar w prawym górnym rogu strony, a następnie z listy rozwijanej wybieramy „Licencje i płatności”.


W nowo otwartym oknie klikamy niebieski przycisk „Przejdź do Panelu Klienta swojego konta”.


Otworzy nam się nowe okno panelu klienta. W zakładce „Faktury” możemy znaleźć wszystkie wcześniej wystawione płatności za system wraz z informacją o numerze transakcji, dacie utworzenia dokumentu oraz statusie płatności.


Z widoku listy faktur mamy możliwość pobrania dokumentu w formacie PDF. W tym celu klikamy przycisk „Pobierz PDF”. Plik zostanie ściągnięty na dysk urządzenia.


W zakładce „Produkty” znajdziemy cennik aktualnych licencji w systemie Firmao.



Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview