Jak sprawdzić statusy aktualnych płatności w panelu klienta? - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Jak sprawdzić statusy aktualnych płatności w panelu klienta?

W celu weryfikacji statusu, aktualnych płatności lub pobrania faktury, klikamy w awatar, a kolejno z poziomu zakładki „Licencje i płatności” przechodzimy do „Panelu klienta swojego konta”.


Otworzy się nowe okno panelu klienta. W zakładce „Faktury” możemy znaleźć wszystkie wcześniej wystawione płatności za system wraz z informacją o numerze transakcji, dacie utworzenia oraz statusie płatności. Z tego widoku mamy możliwość pobrania FV w formacie PDF.

W zakładce: „Produkty” znajduje się cennik aktualnych licencji w systemie Firmao.



Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview