- /
- /
Dodanie stopki (podpisu) i nagłówka do skrzynki e-mail
W systemie istnieje możliwość dodania nagłówka, oraz stopki, która automatycznie będzie się wyświetlała w wysyłanych wiadomościach e-mail. W stopce mamy możliwość dodania takich danych jak swoje imię, nazwisko, stanowisko itp.
Ważne! Aby dodać nagłówek oraz stopkę musimy mieć skonfigurowaną skrzynkę mailową w systemie. Konfiguracja skrzynki mailowej została opisana tutaj.
Gdzie ustawić stopkę (podpis) oraz nagłówek skrzynki e-mail?
W celu ustawienia stopki (podpisu) oraz nagłówka skrzynki pocztowej e-mail, należy w menu kliknąć strzałkę po prawej stronie modułu „Wiadomości email„, a następnie wybrać „Konta”.

Następnie z listy wybieramy konto pocztowe, dla którego chcemy dokonać konfiguracji.

Jak dodać stopkę (podpis) oraz nagłówek?
W widoku szczegółów skrzynki pocztowej, na dole dostępna jest zakładka „Podpis i nagłówek„, w której możemy określić, jakie dane będą się wyświetlać automatycznie podczas tworzenia wiadomości e-mail. W polu „nagłówek” wpisujemy informacje, które wyświetlają się na samej górze maila, natomiast pole „podpis” odpowiada za informacje, które znajdą się pod treścią wiadomości.

Wskazówka: Na etapie wprowadzania podpisu możemy wprowadzić spersonalizowane dane takie jak np. zdjęcie użytkownika, dane kontaktowe użytkownika wysyłającego wiadomość. Funkcja kodów pola została opisana tutaj.
Wysyłka wiadomości e-mail zawierającego nagłówek oraz podpis
W oknie tworzenia wiadomości e-mail będzie widoczny wprowadzony przez nas wcześniej nagłówek, oraz podpis.
