Dodanie stopki (podpisu) i nagłówka do skrzynki e-mail - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Dodanie stopki (podpisu) i nagłówka do skrzynki e-mail

W systemie istnieje możliwość dodania nagłówka, oraz stopki, która automatycznie będzie się wyświetlała w wysyłanych wiadomościach e-mail. W stopce mamy możliwość dodania takich danych jak swoje imię, nazwisko, stanowisko itp.

Ważne! Aby dodać nagłówek oraz stopkę musimy mieć skonfigurowaną skrzynkę mailową w systemie. Konfiguracja skrzynki mailowej została opisana tutaj.

Gdzie ustawić stopkę (podpis) oraz nagłówek skrzynki e-mail?

W celu ustawienia stopki (podpisu) oraz nagłówka skrzynki pocztowej e-mail, należy w menu kliknąć strzałkę po prawej stronie modułu „Wiadomości email„, a następnie wybrać „Konta”.


Następnie z listy wybieramy konto pocztowe, dla którego chcemy dokonać konfiguracji.

Jak dodać stopkę (podpis) oraz nagłówek?

W widoku szczegółów skrzynki pocztowej, na dole dostępna jest zakładka „Podpis i nagłówek„, w której możemy określić, jakie dane będą się wyświetlać automatycznie podczas tworzenia wiadomości e-mail. W polu „nagłówek” wpisujemy informacje, które wyświetlają się na samej górze maila, natomiast pole „podpis” odpowiada za informacje, które znajdą się pod treścią wiadomości.

Wskazówka: Na etapie wprowadzania podpisu możemy wprowadzić spersonalizowane dane takie jak np. zdjęcie użytkownika, dane kontaktowe użytkownika wysyłającego wiadomość. Funkcja kodów pola została opisana tutaj.

Wysyłka wiadomości e-mail zawierającego nagłówek oraz podpis

W oknie tworzenia wiadomości e-mail będzie widoczny wprowadzony przez nas wcześniej nagłówek, oraz podpis.

O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview