- /
- /
Autoresponder
Ważne! Autoresponder dostępny jest dla użytkowników z aktywną licencją Professional, Enterprise lub Supreme.
Autoresponder jest funkcjonalnością służącą do automatycznego wysyłania odpowiedzi na otrzymane wiadomości e-mail. Funkcja ta może okazać się przydatna np. podczas nieobecności użytkownika.
Konfiguracja Autorespondera
Ważne! W celu uruchomienia autoresponder wymagana jest aktywna i skonfigurowana skrzynka pocztowa w Firmao oraz przygotowany szablon email, który będzie wysyłany do naszego odbiorcy.
Więcej informacji na temat konfiguracji skrzynki pocztowej znajdziemy w instrukcji „Konfiguracja skrzynki pocztowej w Firmao”.
Więcej informacji na temat szablonów znajdziemy w instrukcji „Szablony e-mail”.
W celu skonfigurowania autorespondera klikamy strzałkę w dół po prawej stronie modułu „Wiadomości email”, a następnie z listy rozwijanej wybieramy „Konta”.
Z wyświetlonej listy kont email klikamy nazwę skrzynki pocztowej, dla której chcemy ustawić autoresponder.
Otworzy się widok szczegółów konta mailowego. Następnie klikamy zakładkę „Autoresponder”, w której mamy możliwość:
- aktywować / dezaktywować autoresponder (poprzez zaznaczenie pola wyboru przy opcji „Aktywuj autoresponder”);
- określić datę początkową i końcową działania;
- wybrać szablon, który będzie wysyłany do odbiorcy.
Wskazówka: Domyślnie po skonfigurowaniu skrzynki pocztowej i zaznaczeniu aktywnego autorespondera w zakładce „Autoresponder”, w szczegółach konta mailowego system automatycznie stworzy szablon autorespondera.
W dowolnym momencie możemy przejść do jego edycji lub utworzenia nowego szablonu.