Autoresponder  - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Autoresponder 

Ważne! Autoresponder dostępny jest dla użytkowników z aktywną licencją Professional, Enterprise lub Supreme.

Autoresponder jest funkcjonalnością służącą do automatycznego wysyłania odpowiedzi na otrzymane wiadomości e-mail. Funkcja ta może okazać się przydatna np. podczas nieobecności użytkownika.


Konfiguracja Autorespondera

Ważne! W celu uruchomienia autoresponder wymagana jest aktywna i skonfigurowana skrzynka pocztowa w Firmao oraz przygotowany szablon email, który będzie wysyłany do naszego odbiorcy.
Więcej informacji na temat konfiguracji skrzynki pocztowej znajdziemy w instrukcji „Konfiguracja skrzynki pocztowej w Firmao”.
Więcej informacji na temat szablonów znajdziemy w instrukcji „Szablony e-mail”.


W celu skonfigurowania autorespondera klikamy strzałkę w dół po prawej stronie modułu „Wiadomości email”, a następnie z listy rozwijanej wybieramy „Konta”.


Z wyświetlonej listy kont email klikamy nazwę skrzynki pocztowej, dla której chcemy ustawić autoresponder.


Otworzy się widok szczegółów konta mailowego. Następnie klikamy zakładkę „Autoresponder”, w której mamy możliwość

  • aktywować / dezaktywować autoresponder (poprzez zaznaczenie pola wyboru przy opcji „Aktywuj autoresponder”);
  • określić datę początkową i końcową działania;
  • wybrać szablon, który będzie wysyłany do odbiorcy.


Wskazówka: Domyślnie po skonfigurowaniu skrzynki pocztowej i zaznaczeniu aktywnego autorespondera w zakładce „Autoresponder”, w szczegółach konta mailowego system automatycznie stworzy szablon autorespondera.
W dowolnym momencie możemy przejść do jego edycji lub utworzenia nowego szablonu.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview