Autoresponder  - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Autoresponder 

Czym jest autoresponder?

Autoresponder — jest to opcja w programie służąca do automatycznego odpowiadania na otrzymane wiadomości e-mail. Przy próbie kontaktu autoresponder wysyła jako odpowiedź wiadomość o ustalonej z góry treści. Jest to przydatna funkcjonalność m.in. podczas nieobecności użytkownika. W systemie Firmao CRM jest możliwość skonfigurowania takiej funkcjonalności dla skrzynki pocztowej.

Krok 1: Skonfigurowanie skrzynki pocztowej w Firmao

Pierwszym krokiem, jaki musimy spełnić, konfigurując Autoresponder, to posiadanie poprawnie skonfigurowanej skrzynki pocztowej w Firmao. 

Krok 2: Skonfigurowanie szablonu mailowego

W celu poprawnego skonfigurowania autorespondera musimy posiadać szablon maila, który będzie wysyłany do naszego odbiorcy.

Krok 3: Konfiguracja Autorespondera

Aby dokonać konfiguracji Autorespondera, z poziomu menu rozwijamy opcje „Wiadomości email” (strzałka po prawej stronie), a następnie z listy wybieramy „Konta”. Później wybieramy nazwę adresu e-mail, dla którego chcemy ustawić autoresponder.

Otworzy się widok szczegółów konta pocztowego, z którego przechodzimy do zakładki: „Autoresponder”.

Po przejściu do widoku ustawień Autorespondera mamy możliwość zdefiniować: 

  • czy autoresponder jest aktywny / nieaktywny
  • datę początkową i końcową działania 
  • szablon, który będzie wysyłany do odbiorcy

Wskazówka: Domyślnie po skonfigurowaniu skrzynki pocztowej i zaznaczeniu aktywnego autorespondera w zakładce „Autoresponder”, w szczegółach konta mailowego, system automatycznie tworzy szablon autorespondera. W dowolnym momencie możemy przejść do jego edycji lub utworzenia nowego szablonu.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview