Autoresponder  - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Autoresponder 

Ważne! Autoresponder dostępny jest dla użytkowników z aktywną licencją Professional, Enterprise lub Supreme.

Autoresponder jest funkcjonalnością służącą do automatycznego wysyłania odpowiedzi na otrzymane wiadomości e-mail. Funkcja ta może okazać się przydatna np. podczas nieobecności użytkownika.


Konfiguracja Autorespondera

Ważne! W celu uruchomienia autorespondera wymagana jest aktywna i skonfigurowana skrzynka pocztowa w Firmao oraz przygotowany szablon e-mail, który będzie wysyłany do odbiorcy.
Więcej informacji na temat konfiguracji skrzynki pocztowej znajdziesz w instrukcji „Konfiguracja skrzynki pocztowej w Firmao”.
Więcej informacji na temat szablonów znajdziesz w instrukcji „Szablony e-mail”.


W celu skonfigurowania autorespondera najedź kursorem myszki na pozycję „Wiadomości e-mail” w menu głównym, a następnie z listy rozwijanej wybierz „Konta”.


Z wyświetlonej listy kont e-mail kliknij nazwę skrzynki pocztowej, dla której chcesz ustawić autoresponder.


Otworzy się panel szczegółów konta mailowego. Następnie kliknij zakładkę „Autoresponder”, w której masz możliwość

  • aktywować/dezaktywować autoresponder (poprzez zaznaczenie pola wyboru przy opcji „Aktywuj autoresponder”);
  • określić datę początkową i końcową działania;
  • wybrać szablon, który będzie wysyłany do odbiorcy.


Wskazówka: Domyślnie po skonfigurowaniu skrzynki pocztowej i zaznaczeniu aktywnego autorespondera w zakładce „Autoresponder” w szczegółach konta mailowego system automatycznie stworzy szablon autorespondera.
W dowolnym momencie możesz przejść do jego edycji lub utworzenia nowego szablonu.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview