Wygenerowanie hasła do skrzynki pocztowej Gmail dla systemu Firmao - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Wygenerowanie hasła do skrzynki pocztowej Gmail dla systemu Firmao


Wygenerowane hasło do skrzynki mailowej Gmail możemy wpisać:

  1. w oknie konfiguracji nowej skrzynki pocztowej,
  2. w szczegółach skrzynki pocztowej, jeśli wcześniej ją dodaliśmy, gdy konfiguracja nie działa poprawnie.

Ważne! Jeżeli administrator całego systemu przypisze Cię do nowego lub już istniejącego konta email w systemie Firmao, odblokuje Ci moduł “Wiadomości email” w menu górnym. Tym samym będziesz mógł dodawać kolejne konta email, przypisane jedynie do Ciebie.


Krok 1: Włączenie weryfikacji dwuetapowej – Google

Pierwszym krokiem, jaki musimy wykonać, jest zalogowanie się na skrzynkę Gmail. Będąc na stronie głównej, klikamy przycisk “Zaloguj się” w prawym górnym rogu. Następnie wybieramy konto z listy, jeżeli logowaliśmy się na danym urządzeniu wcześniej. Jeżeli logujemy się pierwszy raz, musimy wprowadzić dane, tj. nazwę maila oraz hasło do skrzynki.
Gdy jesteśmy już zalogowani, klikamy w ikonę znajdującą się w prawym górnym rogu widoku strony Google, czyli w tzw. awatar, a następnie wybieramy przycisk “Zarządzaj kontem Google”:

Następnie, w menu po lewej stronie, klikamy w zakładkę “Bezpieczeństwo”:

Przechodząc niżej do “Sposobu logowania się w Google” sprawdzamy, czy mamy uruchomioną dwuetapową weryfikację. Jeśli nie, musimy ją aktywować.


Krok 2. Wygenerowanie hasła

Jeśli włączyliśmy weryfikację dwuetapową, to na samym dole w zakładceWeryfikacja dwuetapowa”, po odświeżeniu systemu, pojawi nam się opcja “Hasła do aplikacji”:

 Po kliknięciu w “Hasła do aplikacji” klikamy “Wybierz aplikację” i wybieramy “Inna opcja”.

Po wpisaniu dowolnej nazwy (np. Firmao) klikamy na “Wygeneruj”.

Wygenerowane hasło (bez spacji) wprowadzamy w oknie dodawania konta email w  Firmao jako hasło konta email i klikamy “Połącz”.


Błędna konfiguracja skrzynki

W trakcie korzystania ze skonfigurowanej skrzynki pocztowej w systemie Firmao, możemy natrafić na jej błąd:


W takim przypadku musimy wygenerować hasło ponownie, tak jak zostało to opisane w powyższej instrukcji. Gdy to zrobimy, usuwamy stare hasło w systemie Firmao:

I wpisujemy nowo wygenerowane hasło:


Następnie przechodzimy do modułu ”Wiadomości email”, który znajduje się w górnym menu. Wybieramy błędnie działającą skrzynkę pocztową, a kolejno w prawym górnym rogu klikamy ikonę strzałek – ”Pobierz natychmiast emaile z serwera pocztowego”. Przycisk ten znajduje się po lewej stronie przycisku ”Dodaj”.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview