Wygenerowanie hasła do skrzynki pocztowej Gmail dla systemu Firmao - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Wygenerowanie hasła do skrzynki pocztowej Gmail dla systemu Firmao

W systemie Firmao CRM istnieje możliwość skonfigurowania skrzynki pocztowej Gmail. W tym celu wygeneruj hasło po stronie Google. Następnie wygenerowane hasło do skrzynki mailowej wpisz w:

  1. Oknie konfiguracji nowej skrzynki pocztowej;
  2. Szczegółach skrzynki pocztowej, jeśli wcześniej ją dodałeś, a konfiguracja nie działa poprawnie.

Ważne! Jeżeli administrator całego systemu przypisze użytkownika do nowego lub już istniejącego konta e-mail w systemie Firmao, odblokuje temu użytkownikowi moduł “Wiadomości e-mail” w menu głównym. Tym samym będzie on mógł dodawać kolejne konta e-mail, przypisane jedynie do samego siebie.


Włączenie dwuetapowej weryfikacji Google

Zaloguj się na skrzynkę Gmail. W tym celu przejdź na stronę gmail.com, a następnie kliknij przycisk „Zaloguj się” w prawym górnym rogu.


W następnej kolejności wybierz konto z listy, jeżeli logowałeś się na danym urządzeniu wcześniej. Jeśli logujesz się pierwszy raz, musisz wprowadzić dane, tj. adres e-mail oraz hasło do skrzynki.

Gdy jesteś już zalogowany, kliknij ikonę znajdującą się w prawym górnym rogu widoku strony Google (widoczna po dodaniu nowej karty w przeglądarce Chrome), czyli tzw. awatar. Następnie kliknij przycisk „Zarządzaj kontem Google”, znajdujący się pod nazwą skrzynki.


W menu po lewej stronie kliknij w zakładkę „Bezpieczeństwo”.


Przechodząc niżej do „Sposobu logowania się w Google”, sprawdź, czy masz uruchomioną dwuetapową weryfikację. Jeśli nie, musisz ją aktywować. W tym celu kliknij strzałkę po prawej stronie wiersza i postępuj zgodnie z instrukcją na stronie Google.


Wygenerowanie hasła

Po włączeniu weryfikacji dwuetapowej możesz wygenerować hasło. W tym celu kliknij pasek wyszukiwania w górnym pasku ustawień konta Google.


Wpisz „Hasła do aplikacji” (lub: „App passwords”, jeśli używasz systemu w języku angielskim) i kliknij pozycję Hasła do aplikacji na liście.


Następnie w polu „Nazwa aplikacji” wpisz „Firmao”. Kliknij przycisk „Utwórz”.


Wygenerowane hasło skopiuj, aby wykorzystać je w Firmao do podłączania konta e-mail.


Skopiowane hasło wprowadź w oknie podłączania konta e-mail.


Wygenerowałem nowe hasło, jak je zmienić w systemie Firmao?

W celu zaktualizowania hasła do już istniejącej w systemie Firmao skrzynki pocztowej (np. z powodu pojawiającego się błędu konfiguracji), kliknij strzałkę w dół, która znajduje się przy module „Wiadomości e-mail”. Następnie z listy rozwijanej wybierz „Konta”.


Kliknij nazwę skrzynki, do której szczegółów chcesz przejść.


Gdy posiadasz już wygenerowane nowe hasło, usuń stare hasło w systemie Firmao.

I wpisz nowe.


Następnie z widoku szczegółów konta pocztowego kliknij przycisk „Pobierz e-maile” w prawym górnym rogu.


Posiadam konto na Google Workspace z domeną firmową, nie mogę połączyć swojego konta

Po wpisaniu nazwy skrzynki musisz zmienić serwer poczty wychodzącej i przychodzącej. Firmao automatycznie uzupełni je nazwą firmy, natomiast musisz je zmienić na serwery poczty Gmail.

Zmian dokonasz w oknie dodawania nowego konta e-mail. W tym celu kliknij ikonę trzech kropek nad niebieskim przyciskiem „Połącz”.


Okno zostanie rozszerzone o opcje konfiguracji konta e-mail. Dane konfiguracyjne zmień na:

Serwer poczty przychodzącej: imap.gmail.com

Serwer poczty wychodzącej: smtp.gmail.com


O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview