Transkrypcje AI - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Transkrypcje AI

Ważne! Funkcja Transkrypcje AI wymaga wszystkich licencji Supreme wykupionych w ramach jednego konta.
Transkrypcja AI działa tylko w przypadku wywoływania połączeń przez Firmao w oparciu o integrację z dostawcą VOIP iFON Biznes.

Transkrypcja AI to inteligentne narzędzie, które automatycznie zamienia rozmowy telefoniczne na czytelne notatki. Dzięki temu zespół może szybko wrócić do kluczowych informacji bez konieczności ręcznego spisywania rozmów.


Jak włączyć transkrypcję AI?

W celu włączenia tej funkcji na koncie swojej firmy, kliknij awatar w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wybierz Ustawienia firmy.


Następnie kliknij sekcję Asystent AI i wybierz zakładkę „Transkrypcja AI”.


Zaznacz opcję „AI aktywne”.


Zamknij okno Ustawień firmy i wróć do widoku menu głównego.


Jak korzystać z Transkrypcji AI?

W tym celu wywołaj połączenie, korzystając z integracji z dostawcą VOIP iFON Biznes i sprawdź utworzoną przez sztuczną inteligencję notatkę.

Połączenie możesz wywołać, klikając na numer telefonu uzupełniony w dowolnej firmie w systemie Firmao.


Utworzona notatka będzie miała szablon skrótu rozmowy z najważniejszymi informacjami. Do notatki zostanie przypisany użytkownik, który prowadził rozmowę.


Wskazówka: W przypadku potrzeby zmiany podsumowań rozmów telefonicznych w notatkach lub ich formy, prosimy o kontakt w celu dostosowania działania AI do potrzeb Państwa firmy pod adresem mailowym kontakt@firmao.pl.

O tym piszemy w artykule:

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview