Podłączenie karty płatniczej podczas trwania okresu rozliczeniowego - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Podłączenie karty płatniczej podczas trwania okresu rozliczeniowego

Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla administratorów całego systemu i dyrektorów firmy.

Gdy jesteśmy w trakcie okresu rozliczeniowego, którego metodą płatności była Pro forma (przelew bankowy/Przelewy24), a chcemy, aby w następnych okresach płatność pobierała się automatycznie, możemy podpiąć kartę płatniczą.

W tym celu klikamy awatar, który znajdziemy w prawym górnym rogu. Z listy rozwijanej wybieramy opcję „Licencje i płatności”.


W nowym widoku klikamy niebieski przycisk „Dodaj kartę płatniczą”, znajdujący się pod tabelą z informacjami o obecnie posiadanych licencjach.


Na ekranie pojawi nam się nowe okno, w którym uzupełniamy dane dotyczące karty:

  • imię i nazwisko znajdujące się na frontalnej części karty płatniczej;
  • numer karty płatniczej składający się z 16 cyfr;
  • 3-cyfrowy kod CVV znajdujący się na odwrocie;
  • datę ważności karty.

Po uzupełnieniu danych zaznaczamy oba pola wyboru — zarówno akceptację regulaminu zakupów, jak i zgodę na obciążenie karty płatniczej na kwotę wybranego planu subskrypcji. Kolejna płatność za licencję po zakończonym obecnie okresie rozliczeniowym zostanie pobrana automatycznie z naszego konta.

W celu zapisania zmian klikamy niebieski przycisk „Zapisz” w prawym dolnym rogu okna.


Ważne! Nasze konto zostanie obciążone kwotą w wysokości 1 PLN w celu weryfikacji. Jest to standardowa procedura, która gwarantuje bezpieczeństwo transakcji. Po przeprowadzeniu weryfikacji ta kwota zostanie automatycznie zwrócona na nasze konto.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview