5 porad jak efektywnie prowadzić sprzedaż z systemem CRM

Opublikowano: 23.12.20Marketing
5 porad jak efektywnie prowadzić sprzedaż z systemem Firmao

W czasach zwiększonej sprzedaży internetowej, dobrze jest móc kontrolować ilości swoich produktów. Prowadzenie magazynu to nie tylko sprawdzenie dostępności produktów, ale także wiedza gdzie się znajdują, ile towaru zostało zamówionego od dostawców i przez kontrahentów. Rzetelne i skrupulatna ewidencja dokumentów jest niezwykle ważna. System pozwoli na ich wystawianie oraz archiwizację. Poznaj sposoby, które ułatwią Ci  codzienną pracę.

Wielomagazynowość

Posiadanie magazynów w różnych lokalizacjach nie musi oznaczać problemów w ich zarządzaniu. Wykorzystaj funkcję wielomagazynowości, aby kontrolować stany magazynowe w różnych miejscach, a także wykorzystuj przesunięcie międzymagazynowe, kiedy zmieniasz lokalizację swoich towarów. Decyduj, na który magazyn zamawiasz towary i z którego dostarczasz klientom. Zobacz, jakie to proste:

Dokumenty magazynowe

Jeśli prowadzisz magazyn to aktualizacja stanów magazynowych jest potrzebna, aby Twoja sprzedaż była skuteczna, a klienci zadowoleni. Dokumenty możesz przekazać swoich odbiorcom lub tworzyć je tylko na swoje potrzeby. Obejrzyj, jak najszybciej posługiwać się tą funkcją: 

Wyszukiwanie produktów

System Firmao umożliwia zaawansowane wyszukiwanie obiektów, w tym także produktów. Pozwoli Ci to na wyświetlenie grupy produktów spełniającej odpowiednie kryteria. Taką listę możesz wykorzystać do sprawdzenia dostępności lub stworzenia dokumentu takiego jak oferta, zamówienie, czy faktura. Przekonaj się sam, że filtrowanie jest proste!

Ofertowanie

Przedstawienie propozycji handlowej klientowi jest niezwykle ważne. Zwiększ szanse na sprzedaż i wykorzystaj system do tworzenia spersonalizowanych dokumentów. Wprowadzone wcześniej do systemu dane, umożliwią Ci szybkie utworzenie oferty, a dzięki modułowi CRM będziesz znał całą historię swojego klienta, którą możesz wykorzystać do przygotowania interesującej go oferty, bądź do przyszłych kontaktów. Modyfikuj dowolnie wygląd, oferty i twórz dokumenty w różnych językach: 

Oferty wariantowe

Przedstawienie kilku propozycji na 1 dokumencie? Nic prostszego! Stwórz ofertę wariantową i zaproponuj swojemu kontrahentowi różne opcje zakupów. Warianty w ofercie mogą różnić się ceną lub samymi pozycjami. Kilka kliknięć i już możesz wysłać gotowy dokument swojemu klientowi:

Korzystaj z integracji ze sklepami internetowymi: Allegro, Shoper, PrestaShop, aby zoptymalizować sprzedaż i działania z nią związane. Miej dostęp do informacji o klientach, dokumentach i magazynie w jednym miejscu. Wypróbuj system, który ułatwi Ci codzienną pracę!

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao