Zmiana aktualnie podłączonej karty płatniczej - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Zmiana aktualnie podłączonej karty płatniczej

Ważne! Instrukcja przeznaczona jest tylko dla administratorów całego systemu i dyrektorów firmy.

W systemie Firmao możemy zmienić obecnie podpiętą kartę płatniczą na inną. W tym celu klikamy awatar w prawym górny rogu systemu. Z listy rozwijanej wybieramy „Licencje i płatności”.


Następnie klikamy przycisk „Zmień”, który znajdziemy pod tabelą z informacjami o obecnie posiadanych licencjach.


Na ekranie pojawi nam się nowe okno, w którym uzupełniamy dane dotyczące nowej karty:

  • imię i nazwisko znajdujące się na frontalnej części karty płatniczej;
  • numer karty płatniczej składający się z 16 cyfr;
  • 3-cyfrowy kod CVV znajdujący się na odwrocie;
  • datę ważności karty.

Po uzupełnieniu danych zaznaczamy oba pola wyboru — zarówno akceptację regulaminu zakupów, jak i zgodę na obciążenie karty płatniczej na kwotę wybranego planu subskrypcji.

W celu zapisania zmian klikamy niebieski przycisk „Zapisz” w prawym dolnym rogu okna.


Ważne! Państwa konto zostanie obciążone kwotą w wysokości 1 PLN w celu weryfikacji. Jest to standardowa procedura, która gwarantuje bezpieczeństwo transakcji. Po przeprowadzeniu weryfikacji ta kwota zostanie automatycznie zwrócona na Państwa konto.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview