- /
- /
Przypisanie użytkownika do istniejącej skrzynki pocztowej
Ważne! Jeżeli administrator całego systemu przypisze Cię do nowego lub już istniejącego konta email w systemie Firmao, odblokuje Ci moduł „Wiadomości email” w menu górnym. Tym samym będziesz mógł dodawać kolejne konta email, przypisane jedynie do Ciebie.
Ważne! Poniższa instrukcja przeznaczona jest jedynie dla administratorów całego systemu.
W celu przypisania innego użytkownika do skrzynki email klikamy strzałkę w dół po prawej stronie modułu „Wiadomości email”, a następnie z listy rozwijanej wybieramy „Konta”.
Otworzy się okno z listą wszystkich kont e-mail w systemie. Mamy możliwość udzielenia dostępu do skonfigurowanej wcześniej skrzynki pocztowej innym użytkownikom lub dodania nowej skrzynki i przypisania użytkowników, którzy mają mieć do niej dostęp.
W celu przypisania innych użytkowników klikamy strzałkę w dół po prawej stronie pola „Dostęp do konta email”, a następnie zaznaczamy pola wyboru przy użytkownikach, których chcemy przypisać do danej skrzynki.