Uprawnienia - FAQ - System Firmao CRM

Czy mogę śledzić działania pracownika w systemie Firmao?

Tak, posiadamy taką funkcję. Aby przeglądać historię należy przejść do modułu "Historia zmian" w lewym menu, lub otworzyć zakładkę "Historia zmian" w szczegółach danego obiektu lub użytkownika.
Administrator systemu ma również możliwość zalogowania się na konta swoich pracowników klikając przycisk "Zaloguj jako użytkownik", znajdujący się na góryn pasku w szczegółach danego użytkownika.

Jak mogę dodać pracownikowi dostęp do poczty?

Należy przejść do modułu "Wiadomości email" w lewym menu, następnie przejść do listy kont pocztowych klikając "Konta" na górnym pasku. Po przejściu do szczegółów konkretnego konta należy dodać użytkownika do pola "Przypisani użytkownicy".

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview