- /
- /
Nowy rok z nowym Firmao 7.0
Pragniemy poinformować o wdrożeniu następnej wersji pakietu oprogramowania CRM – Firmao 7.0. Dodaliśmy w niej wiele nowych, sugerowanych przez użytkowników opcji, dzięki którym mamy nadzieję przyczynić się do sukcesów Państwa Firmy w Nowym Roku 2013.
Oto najważniejsze zmiany:
- Zmiany w fakturach VAT uwzględniające przepisy na nowy rok,
- Obsługa umów zakupu i sprzedaży,
- Automatyczne przeliczanie kursów walutowych,
- Obsługa barcodów w raportach,
- Automatyczne informowanie użytkowników o nowych zadaniach, e-mailach i przypomnieniach,
- Obsługa wielu kont bankowych,
- Uproszczona obsługa ewidencjonowania czasów pracy zadań,
- Uprawnienie umożliwiające wyłączenie dostępu do raportów dla wybranych użytkowników,
- Uprawnienie handlowcy z dostępem do zadań umożliwiające udostępnianie handlowcom tylko ich zadań przypisanych do ich kontrahentów,
- Możliwość tworzenia zamówień z ofert i ofert z zamówień,
- Oznaczanie na czerwono przeterminowanych zadań,
- Ulepszone przypisywanie do kontrahentów e-maili przychodzących z nieznanych adresów e-mail ale ze znanych domen,
- Drukowanie raportów, kopert, tylko dla zaznaczonych na liście wierszy,
- Przypisywanie konkretnych szablonów do poszczególnych faktur, zamówień, ofert,
- Wezwanie do zapłaty,
- Obsługa kopii roboczych e-maili,
- Ulepszona obsługa IMAP w mailach. Podpowiadanie folderów IMAP z serwera pocztowego,
- Pole standardowej adnotacji teraz dostępne dla faktur i dla ofert/zamówień i dokumentów magazynowych,
- Możliwość importu danych zamówień, ofert, faktur,
- Nowe jednostki przy produktach/fakturach: komplet, para,
- Możliwość aktualizacji lub nie kwoty zapłaconej na fakturze,
- Statusy dla ofert/zamówień,
- Szablon oferty ze zdjęciami produktów,
- Możliwość eksportu zamówienia/oferty do pliku MSWord,
- Jeszcze lepsza funkcjonalność Firmao na Smartfonach i Tabletach.
21.12.2012 r.