Integracja synchronizuje zamówienia, produkty oraz klientów z WooCommerce do Firmao. Synchronizacja następuje co 10 minut a wszystkie dokumenty będą widoczne na liście w postaci zamówień od klientów.
Firmao CRM umożliwia również automatyczną konwersję przesłanych zamówień na faktury VAT, aby ułatwić sam proces realizacji sprzedaży. Jeżeli produkt nie występuje po stronie Firmao CRM, to podczas przesyłania zamówień zostanie automatycznie utworzony, w innym przypadku produkty są powiązywane po kodzie produktu dla dalszych aktualizacji stanów magazynowych po stronie Firmao. Dla tworzonej faktury na podstawie zamówienia może być również tworzony automatycznie dokument magazynowy.
Celem poprawnego skonfigurowania integracji w Firmao wymagane jest uzupełnienie następujących danych WooCommerce:
- Nazwa domeny sklepu
- Klucz Klienta
- Klucz prywatny klienta
Podczas dodawania integracji możliwe jest także uruchomienie dodatkowych funkcji, w tym m. in.:
- Pobierania (aktualizacji) cen ze sklepu do Firmao
- Aktualizacji opisów produktów w Firmao na podstawie opisów WooCommerce
- Synchronizacji stanów magazynowych (Magazyn WooCommerce w takim przypadku jest traktowany jako nadrzędny)