Integracje - Oprogramowanie Firmao CRM

Dialfire

Integracja umożliwia inicjowanie połączeń z poziomu Firmao, podłączanie bilingów rozmów do systemu oraz prezentację danych kontrahenta wykonującego połączenie przychodzące do firmy. W szczegółach użytkownika i/lub użytkowników, którzy mają być odpowiedzialni za kontakt telefoniczny, należy wpisać login (lub numer) zintegrowanego telefonu VOIP/SIP oraz numer telefonu służbowego.
Celem poprawnego skonfigurowania integracji w Firmao wymagane jest wprowadzenie następujących danych:
  • Login do aplikacji Dialfire
  • Hasło do aplikacji Dialfire
Po zaakceptowaniu informacji o przesyłaniu danych, wymagane jest wprowadzenie danych z systemu Firmao:
  • ID organizacji
  • Login API
  • Hasło API
Firmao
+
Dialfire

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview