Integracja synchronizuje zamówienia wraz z produktami są przesyłane z Firmao do Baselinkera (co około 10 minut). Raz przesłane zamówienie nie trafia ponownie do Baselinkera i nie ma możliwości aktualizacji takiego zamówienia w stronę Firmao -> Baselinker. Stan produktu z Firmao jest wysyłany z magazynu, który jest wybrany jako domyślny.
Celem poprawnego skonfigurowania integracji przejdź na stronę Baselinker do zakładki Integracje. Kliknij zielony przycisk „Dodaj integrację”, wybierz opcję „Pokaż więcej” w sekcji „Sklepy” i wybierz ostatnie pole „Inny sklep”. Wprowadź:
- Nazwę wyświetlaną (dowolna nazwa własna)
- Plik wymiany danych (skopiowany z Firmao)
Wygeneruje się hasło do komunikacji. Skopiuj je i wklej do systemu Firmao, a następnie zatwierdź zmiany przyciskiem “Ustaw hasło do komunikacji”. W celu zapisania wprowadzonych danych po stronie Baselinkera kliknij przycisk “Zapisz”.
Dalsze konfiguracje i ustawienia integracji dostępne są w systemie Baselinker.