- /
- /
Zmiany w Firmao – daty wdrożeń
Każdego dnia zmieniamy na lepsze nasze oprogramowanie. Śledźcie, jakie zmiany wdrażamy w kolejnych tygodniach.
Zmiany 11.04.2023:
Usprawnienie szans sprzedaży:
- Kliknięcie na dolne buttony w szansie sprzedaży na Kanban przenosi do listy tych szans sprzedaży,
- Kiknięcie na nazwę etapu przenosi do listy szans sprzedaży w widoku tabeli.
Zmiany 27.03.2023:
- Dodanie do maila możliwości wysyłki maila z przypomnieniem, jeśli pozostaje bez odpowiedzi,
- Dodanie języka chorwackiego do Firmao,
- Dodanie do etykiet możliwości wielokrotnego wyboru,
- Zmiana przycisku dodawania rekordów w listboxach,
- Zmiana domyślnego sortowania dla obiektów, które posiadają Kanban oraz domyślnego sortowania dla domyślnych filtrów dla obiektów, które posiadają Kanban podczas zakładania firmy,
- Dodanie możliwości wystawiania faktury na podstawie zamówienia powiązanego z projektem.
Zmiany 13.03.2023:
- Dodanie prawdopodobieństwa sukcesu do szans sprzedaży.
Zmiany 7.03.2023:
- Możliwość definiowania prawdopodobieństwa szansy sprzedaży,
- Dodanie nowego wykresu analizy szans sprzedaży „Prognozowany dochód”,
- Dodanie pola „rodzaj faktury” do akcji natychmiastowych,
- Powiązanie szansy sprzedaży z fakturą.
Zmiany 27.02.2023:
- Dodanie do etykiet pól wielokrotnego wyboru.
Zmiany 20.02.2023:
- Zaznaczanie na czerwono przeterminowanych ofert/zamówień,
- Zmiana nazewnictwa w oknie tworzenia maili – kopia DW, ukryta kopia UDW.
Zmiany 13.02.2023:
- Nowe wyświetlanie dodawanych plików w oknie tworzenia.
Zmiany 30.01.2023:
- Dodanie informacji na pulpicie o aktualnym widocznym miesiącu na kalendarzu,
- Dodanie kalendarza do okna tworzenia zadania.
Zmiany 23.01.2023:
- Dodanie wykresów dotyczących konwersacji Livechat,
- Zmiana wyglądu ikon widoku,
- Dodanie modułu pozycji umów.
Zmiany 09.01.2023:
- Dodanie zadań do zrobienia na Kanban,
- Funkcja przenoszenia szans między etapami działa także poza obszarem zajętym przez inne szanse.
Zmiany 27.12.2022:
- Zmiana miejsc wyświetlanie się pól DW oraz UDW w mailach,
- Dodanie tagowania osób w projektach symbolem „@”,
- Aktualizacja i poprawienie widoku rekordów na wykresie kanban.
Zmiany 19.12.2022:
- Dodanie nowego okna wybierania daty.
Zmiany 21.11.2022:
- Dodanie wykresu czasu pracy na aktualny miesiąc,
- Dodanie japońskiej wersji systemu.
Zmiany 14.11.2022:
- Dodanie możliwości podpięcia szansy sprzedaży bezpośrednio z maila,
- Dodanie wykresu „Ilość wysłanych wiadomości email”,
- Dodanie opcji łączenia PDF faktur oraz powiązanych dokumentów magazynowych.
Zmiany 17.10.2022:
- Dodanie pionowego grupowania wykresów,
- Wyświetlanie notatek w formie dymku pojawiającego się z lewej strony kolumny notatek.
Zmiany 10.10.2022:
- Dodanie możliwości analizowania połączeń telefonicznych na wykresach,
- Zmiana miejsca umieszczenia wyszukiwarki (środek systemu).
Zmiany 3.10.2022:
- Zgrupowanie menu usera,
- Dodanie filtrów (użytkownicy, okres) do pulpitu.
Zmiany 26.09.2022:
- Ulepszenie wyboru kategorii w okienku dodawania zadania.
Zmiany 12.09.2022:
- Dodanie możliwości wyfiltrowania danych pulpitu po datach i po użytkowniku.
Zmiany 8.08.2022:
- Dodanie opcji (prawy przycisk myszy) do faktur w liście faktur w kontrahencie,
- Wprowadzenie poprawek do aktualnego eksportu dokumentów z Firmao do Comarch Optimy,
- Usunięcie widoku sekund przy czasie trwania zadania.
Zmiany 1.08.2022:
- Integracja Firmao z Saly,
- Poprawa estetyki dokumentów w zakresie podsumowań,
- Zmiana kalendarza- wyświetlanie nazw zadań w tytule, godziny w opisie,
- Wysyłanie plików z produktu jako załącznik maila,
- Dostosowanie wyglądu notatek w liście kontrahentów.
Zmiany 25.07.2022:
- Dodanie do Livechat – Szansa sprzedaży,
- Zmiana aktualizacji wyszukiwarki- dodanie ID klienta.
Zmiany 18.07.2022:
- Nowy wygląd wyszukiwarki systemu Firmao- możliwość filtrowania wyników po kategoriach z menu,
- Możliwość przydzielenia dostępu użytkownikowi do poszczególnych zakładek z poziomu Ustawień firmy,
- Możliwość dodania Nowej szansy sprzedaży z poziomu połączenia,
- Zmiana nazwy „Kontrahenci” na „Firmy” i „Osoby kontaktowe” na „Osoby”,
- Przeniesienie przycisku Usuń pod trzy kropki.
Zmiany 11.07.2022:
- Do filtrów transakcji dodano pole “Osoba odpowiedzialna – kontrahent”,
- Dodanie na szablonie Faktury zaliczkowej pro forma przycisku do wykonywania płatności za pomocą Przelewy24.
Zmiany 04.07.2022:
- Możliwość sortowania po grupie kontrahentów,
- Dodanie nowych typów dokumentów magazynowych- PZK i WZK (przyjęcie zewnętrzne korekta, wydanie zewnętrzne korekta),
- Usprawnienie podpinania notatek do połączenia,
- Możliwość wyfiltrowania tylko tych połączeń, które zawierają notatkę,
- Dodanie województwa do filtrów kontrahentów.
Zmiany 27.06.2022:
- Zamiana nazwy zakładki Pozycji na Produkty w szansach sprzedaży,
- Dodanie waluty Pakistanu,
- Dodanie waluty Bangladeszu do systemu Firmao.
Zmiany 20.06.2022:
- Dodanie afrykańskich walut do systemu Firmao.
Zmiany Firmao 13.06.2022:
- Zapisywanie zmian w składniku produktu;
- Dodanie nowej kolumny “Odbiorca” z poziomu listy faktur,
- Wyrównanie zwijanych testów na osi czasu.
Zmiany Firmao 09.05.2022:
- Możliwość zbiorczego wystawienia faktur w systemie na podstawie wielu zamówień (różnych kontrahentów);
- Dodanie historii zmian szablonów zadań (widoczne jako szczegóły zadania).
Zmiany w Firmao 11.04.2022:
- W ustawieniach firmy, w zakładce panel klienta dodanie możliwości dołączenia grafiki, która będzie wyświetlała się na stronie tytułowej panelu klienta;
- Modyfikacja górnej wyszukiwarki w programie. Dodaliśmy możliwość wyszukiwania po opisie i adnotacji wszystkich transakcji.
Zmiany w Firmao 04.04.2022:
- Dodanie obsługi nowego JPK_FA.
Zmiany w Firmao 28.03.2022:
- Dodanie trzech nowych pól w zadaniach- planowanie, faktyczne transakcje netto i różnica;
- Możliwość sortowania sans sprzedaży po planowanej dacie rozpoczęcia otwartego zadania, które jest przypisane do szansy;
- Dodanie dodatkowego pola w ofertach i zamówieniach- zostało dodane pole informujące o zamówieniu gotowym do wysyłki (tak/nie);
- Dodanie identyfikacji duplikatów kontrahentów po nazwie (dotychczas w systemie takie duplikaty były wychwytywane przez NIP raz ID kontrahenta).