Zmiany w Firmao - daty wdrożeń - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Zmiany w Firmao – daty wdrożeń

Każdego dnia zmieniamy na lepsze nasze oprogramowanie. Śledźcie, jakie zmiany wdrażamy w kolejnych tygodniach.

Zmiany 11.04.2023:

Usprawnienie szans sprzedaży:

  • Kliknięcie na dolne buttony w szansie sprzedaży na Kanban przenosi do listy tych szans sprzedaży,
  • Kiknięcie na nazwę etapu przenosi do listy szans sprzedaży w widoku tabeli.

Zmiany 27.03.2023:

  • Dodanie do maila możliwości wysyłki maila z przypomnieniem, jeśli pozostaje bez odpowiedzi,
  • Dodanie języka chorwackiego do Firmao,
  • Dodanie do etykiet możliwości wielokrotnego wyboru,
  • Zmiana przycisku dodawania rekordów w listboxach,
  • Zmiana domyślnego sortowania dla obiektów, które posiadają Kanban oraz domyślnego sortowania dla domyślnych filtrów dla obiektów, które posiadają Kanban podczas zakładania firmy,
  • Dodanie możliwości wystawiania faktury na podstawie zamówienia powiązanego z projektem.

Zmiany 13.03.2023:

  • Dodanie prawdopodobieństwa sukcesu do szans sprzedaży.

Zmiany 7.03.2023:

  • Możliwość definiowania prawdopodobieństwa szansy sprzedaży,
  • Dodanie nowego wykresu analizy szans sprzedaży „Prognozowany dochód”,
  • Dodanie pola „rodzaj faktury” do akcji natychmiastowych,
  • Powiązanie szansy sprzedaży z fakturą.

Zmiany 27.02.2023:

  • Dodanie do etykiet pól wielokrotnego wyboru.

Zmiany 20.02.2023:

  • Zaznaczanie na czerwono przeterminowanych ofert/zamówień,
  • Zmiana nazewnictwa w oknie tworzenia maili – kopia DW, ukryta kopia UDW.

Zmiany 13.02.2023:

  • Nowe wyświetlanie dodawanych plików w oknie tworzenia.

Zmiany 30.01.2023:

  • Dodanie informacji na pulpicie o aktualnym widocznym miesiącu na kalendarzu,
  • Dodanie kalendarza do okna tworzenia zadania.

Zmiany 23.01.2023:

  • Dodanie wykresów dotyczących konwersacji Livechat,
  • Zmiana wyglądu ikon widoku,
  • Dodanie modułu pozycji umów.

Zmiany 09.01.2023:

  • Dodanie zadań do zrobienia na Kanban,
  • Funkcja przenoszenia szans między etapami działa także poza obszarem zajętym przez inne szanse.

Zmiany 27.12.2022:

  • Zmiana miejsc wyświetlanie się pól DW oraz UDW w mailach,
  • Dodanie tagowania osób w projektach symbolem „@”,
  • Aktualizacja i poprawienie widoku rekordów na wykresie kanban.

Zmiany 19.12.2022:

  • Dodanie nowego okna wybierania daty.

Zmiany 21.11.2022:

  • Dodanie wykresu czasu pracy na aktualny miesiąc,
  • Dodanie japońskiej wersji systemu.

Zmiany 14.11.2022:

  • Dodanie możliwości podpięcia szansy sprzedaży bezpośrednio z maila,
  • Dodanie wykresu „Ilość wysłanych wiadomości email”,
  • Dodanie opcji łączenia PDF faktur oraz powiązanych dokumentów magazynowych.

Zmiany 17.10.2022:

  • Dodanie pionowego grupowania wykresów,
  • Wyświetlanie notatek w formie dymku pojawiającego się z lewej strony kolumny notatek. 

Zmiany 10.10.2022:

  • Dodanie możliwości analizowania połączeń telefonicznych na wykresach,
  • Zmiana miejsca umieszczenia wyszukiwarki (środek systemu).

Zmiany 3.10.2022:

  • Zgrupowanie menu usera,
  • Dodanie filtrów (użytkownicy, okres) do pulpitu.

Zmiany 26.09.2022:

  • Ulepszenie wyboru kategorii w okienku dodawania zadania.

Zmiany 12.09.2022:

  • Dodanie możliwości wyfiltrowania danych pulpitu po datach i po użytkowniku.

Zmiany 8.08.2022:

  • Dodanie opcji (prawy przycisk myszy) do faktur w liście faktur w kontrahencie,
  • Wprowadzenie poprawek do aktualnego eksportu dokumentów z Firmao do Comarch Optimy,
  • Usunięcie widoku sekund przy czasie trwania zadania.

Zmiany 1.08.2022:

  • Integracja Firmao z Saly,
  • Poprawa estetyki dokumentów w zakresie podsumowań,
  • Zmiana kalendarza- wyświetlanie nazw zadań w tytule, godziny w opisie,
  • Wysyłanie plików z produktu jako załącznik maila,
  • Dostosowanie wyglądu notatek w liście kontrahentów.

Zmiany 25.07.2022:

  • Dodanie do Livechat – Szansa sprzedaży,
  • Zmiana aktualizacji wyszukiwarki- dodanie ID klienta.

Zmiany 18.07.2022:

  • Nowy wygląd wyszukiwarki systemu Firmao- możliwość filtrowania wyników po kategoriach z menu,
  • Możliwość przydzielenia dostępu użytkownikowi do poszczególnych zakładek z poziomu Ustawień firmy,
  • Możliwość dodania Nowej szansy sprzedaży z poziomu połączenia,
  • Zmiana nazwy „Kontrahenci” na „Firmy” i „Osoby kontaktowe” na „Osoby”,
  • Przeniesienie przycisku Usuń pod trzy kropki.

Zmiany 11.07.2022:

  • Do filtrów transakcji dodano pole “Osoba odpowiedzialna – kontrahent”,
  • Dodanie na szablonie Faktury zaliczkowej pro forma przycisku do wykonywania płatności za pomocą Przelewy24.

Zmiany 04.07.2022:

  • Możliwość sortowania po grupie kontrahentów,
  • Dodanie nowych typów dokumentów magazynowych- PZK i WZK (przyjęcie zewnętrzne korekta, wydanie zewnętrzne korekta),
  • Usprawnienie podpinania notatek do połączenia,
  • Możliwość wyfiltrowania tylko tych połączeń, które zawierają notatkę,
  • Dodanie województwa do filtrów kontrahentów.

Zmiany 27.06.2022:

  • Zamiana nazwy zakładki Pozycji na Produkty w szansach sprzedaży,
  • Dodanie waluty Pakistanu,
  • Dodanie waluty Bangladeszu do systemu Firmao.

Zmiany 20.06.2022:

  • Dodanie afrykańskich walut do systemu Firmao.

Zmiany Firmao 13.06.2022:

  • Zapisywanie zmian w składniku produktu; 
  • Dodanie nowej kolumny “Odbiorca” z poziomu listy faktur,
  • Wyrównanie zwijanych testów na osi czasu.

Zmiany Firmao 09.05.2022:

  • Możliwość zbiorczego wystawienia faktur w systemie na podstawie wielu zamówień (różnych kontrahentów);
  • Dodanie historii zmian szablonów zadań (widoczne jako szczegóły zadania).

Zmiany w Firmao 11.04.2022:

  • W ustawieniach firmy, w zakładce panel klienta dodanie możliwości dołączenia grafiki, która będzie wyświetlała się na stronie tytułowej panelu klienta;
  • Modyfikacja górnej wyszukiwarki w programie. Dodaliśmy możliwość wyszukiwania po opisie i adnotacji wszystkich transakcji.

Zmiany w Firmao 04.04.2022:

  • Dodanie obsługi nowego JPK_FA.

Zmiany w Firmao 28.03.2022:

  • Dodanie trzech nowych pól w zadaniach- planowanie, faktyczne transakcje netto i różnica;
  • Możliwość sortowania sans sprzedaży po planowanej dacie rozpoczęcia otwartego zadania, które jest przypisane do szansy;
  • Dodanie dodatkowego pola w ofertach i zamówieniach- zostało dodane pole informujące o zamówieniu gotowym do wysyłki (tak/nie);
  • Dodanie identyfikacji duplikatów kontrahentów po nazwie (dotychczas w systemie takie duplikaty były wychwytywane przez NIP raz ID kontrahenta).

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview