Zmiany w Firmao – daty wdrożeń

Każdego dnia zmieniamy na lepsze nasze oprogramowanie. Śledźcie, jakie zmiany wdrażamy w kolejnych tygodniach.

Zmiany 11.04.2023:

Usprawnienie szans sprzedaży:

  • Kliknięcie na dolne buttony w szansie sprzedaży na Kanban przenosi do listy tych szans sprzedaży,
  • Kiknięcie na nazwę etapu przenosi do listy szans sprzedaży w widoku tabeli.

Zmiany 27.03.2023:

  • Dodanie do maila możliwości wysyłki maila z przypomnieniem, jeśli pozostaje bez odpowiedzi,
  • Dodanie języka chorwackiego do Firmao,
  • Dodanie do etykiet możliwości wielokrotnego wyboru,
  • Zmiana przycisku dodawania rekordów w listboxach,
  • Zmiana domyślnego sortowania dla obiektów, które posiadają Kanban oraz domyślnego sortowania dla domyślnych filtrów dla obiektów, które posiadają Kanban podczas zakładania firmy,
  • Dodanie możliwości wystawiania faktury na podstawie zamówienia powiązanego z projektem.

Zmiany 13.03.2023:

  • Dodanie prawdopodobieństwa sukcesu do szans sprzedaży.

Zmiany 7.03.2023:

  • Możliwość definiowania prawdopodobieństwa szansy sprzedaży,
  • Dodanie nowego wykresu analizy szans sprzedaży „Prognozowany dochód”,
  • Dodanie pola „rodzaj faktury” do akcji natychmiastowych,
  • Powiązanie szansy sprzedaży z fakturą.

Zmiany 27.02.2023:

  • Dodanie do etykiet pól wielokrotnego wyboru.

Zmiany 20.02.2023:

  • Zaznaczanie na czerwono przeterminowanych ofert/zamówień,
  • Zmiana nazewnictwa w oknie tworzenia maili – kopia DW, ukryta kopia UDW.

Zmiany 13.02.2023:

  • Nowe wyświetlanie dodawanych plików w oknie tworzenia.

Zmiany 30.01.2023:

  • Dodanie informacji na pulpicie o aktualnym widocznym miesiącu na kalendarzu,
  • Dodanie kalendarza do okna tworzenia zadania.

Zmiany 23.01.2023:

  • Dodanie wykresów dotyczących konwersacji Livechat,
  • Zmiana wyglądu ikon widoku,
  • Dodanie modułu pozycji umów.

Zmiany 09.01.2023:

  • Dodanie zadań do zrobienia na Kanban,
  • Funkcja przenoszenia szans między etapami działa także poza obszarem zajętym przez inne szanse.

Zmiany 27.12.2022:

  • Zmiana miejsc wyświetlanie się pól DW oraz UDW w mailach,
  • Dodanie tagowania osób w projektach symbolem „@”,
  • Aktualizacja i poprawienie widoku rekordów na wykresie kanban.

Zmiany 19.12.2022:

  • Dodanie nowego okna wybierania daty.

Zmiany 21.11.2022:

  • Dodanie wykresu czasu pracy na aktualny miesiąc,
  • Dodanie japońskiej wersji systemu.

Zmiany 14.11.2022:

  • Dodanie możliwości podpięcia szansy sprzedaży bezpośrednio z maila,
  • Dodanie wykresu „Ilość wysłanych wiadomości email”,
  • Dodanie opcji łączenia PDF faktur oraz powiązanych dokumentów magazynowych.

Zmiany 17.10.2022:

  • Dodanie pionowego grupowania wykresów,
  • Wyświetlanie notatek w formie dymku pojawiającego się z lewej strony kolumny notatek. 

Zmiany 10.10.2022:

  • Dodanie możliwości analizowania połączeń telefonicznych na wykresach,
  • Zmiana miejsca umieszczenia wyszukiwarki (środek systemu).

Zmiany 3.10.2022:

  • Zgrupowanie menu usera,
  • Dodanie filtrów (użytkownicy, okres) do pulpitu.

Zmiany 26.09.2022:

  • Ulepszenie wyboru kategorii w okienku dodawania zadania.

Zmiany 12.09.2022:

  • Dodanie możliwości wyfiltrowania danych pulpitu po datach i po użytkowniku.

Zmiany 8.08.2022:

  • Dodanie opcji (prawy przycisk myszy) do faktur w liście faktur w kontrahencie,
  • Wprowadzenie poprawek do aktualnego eksportu dokumentów z Firmao do Comarch Optimy,
  • Usunięcie widoku sekund przy czasie trwania zadania.

Zmiany 1.08.2022:

  • Integracja Firmao z Saly,
  • Poprawa estetyki dokumentów w zakresie podsumowań,
  • Zmiana kalendarza- wyświetlanie nazw zadań w tytule, godziny w opisie,
  • Wysyłanie plików z produktu jako załącznik maila,
  • Dostosowanie wyglądu notatek w liście kontrahentów.

Zmiany 25.07.2022:

  • Dodanie do Livechat – Szansa sprzedaży,
  • Zmiana aktualizacji wyszukiwarki- dodanie ID klienta.

Zmiany 18.07.2022:

  • Nowy wygląd wyszukiwarki systemu Firmao- możliwość filtrowania wyników po kategoriach z menu,
  • Możliwość przydzielenia dostępu użytkownikowi do poszczególnych zakładek z poziomu Ustawień firmy,
  • Możliwość dodania Nowej szansy sprzedaży z poziomu połączenia,
  • Zmiana nazwy „Kontrahenci” na „Firmy” i „Osoby kontaktowe” na „Osoby”,
  • Przeniesienie przycisku Usuń pod trzy kropki.

Zmiany 11.07.2022:

  • Do filtrów transakcji dodano pole “Osoba odpowiedzialna – kontrahent”,
  • Dodanie na szablonie Faktury zaliczkowej pro forma przycisku do wykonywania płatności za pomocą Przelewy24.

Zmiany 04.07.2022:

  • Możliwość sortowania po grupie kontrahentów,
  • Dodanie nowych typów dokumentów magazynowych- PZK i WZK (przyjęcie zewnętrzne korekta, wydanie zewnętrzne korekta),
  • Usprawnienie podpinania notatek do połączenia,
  • Możliwość wyfiltrowania tylko tych połączeń, które zawierają notatkę,
  • Dodanie województwa do filtrów kontrahentów.

Zmiany 27.06.2022:

  • Zamiana nazwy zakładki Pozycji na Produkty w szansach sprzedaży,
  • Dodanie waluty Pakistanu,
  • Dodanie waluty Bangladeszu do systemu Firmao.

Zmiany 20.06.2022:

  • Dodanie afrykańskich walut do systemu Firmao.

Zmiany Firmao 13.06.2022:

  • Zapisywanie zmian w składniku produktu; 
  • Dodanie nowej kolumny “Odbiorca” z poziomu listy faktur,
  • Wyrównanie zwijanych testów na osi czasu.

Zmiany Firmao 09.05.2022:

  • Możliwość zbiorczego wystawienia faktur w systemie na podstawie wielu zamówień (różnych kontrahentów);
  • Dodanie historii zmian szablonów zadań (widoczne jako szczegóły zadania).

Zmiany w Firmao 11.04.2022:

  • W ustawieniach firmy, w zakładce panel klienta dodanie możliwości dołączenia grafiki, która będzie wyświetlała się na stronie tytułowej panelu klienta;
  • Modyfikacja górnej wyszukiwarki w programie. Dodaliśmy możliwość wyszukiwania po opisie i adnotacji wszystkich transakcji.

Zmiany w Firmao 04.04.2022:

  • Dodanie obsługi nowego JPK_FA.

Zmiany w Firmao 28.03.2022:

  • Dodanie trzech nowych pól w zadaniach- planowanie, faktyczne transakcje netto i różnica;
  • Możliwość sortowania sans sprzedaży po planowanej dacie rozpoczęcia otwartego zadania, które jest przypisane do szansy;
  • Dodanie dodatkowego pola w ofertach i zamówieniach- zostało dodane pole informujące o zamówieniu gotowym do wysyłki (tak/nie);
  • Dodanie identyfikacji duplikatów kontrahentów po nazwie (dotychczas w systemie takie duplikaty były wychwytywane przez NIP raz ID kontrahenta).

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.



Warning: Undefined array key 203 in /home/mtec/public_html/firmao/firmao.multi/published/include/contact-popup.php on line 359

Warning: Undefined array key 204 in /home/mtec/public_html/firmao/firmao.multi/published/include/contact-popup.php on line 359

Warning: Undefined array key 205 in /home/mtec/public_html/firmao/firmao.multi/published/include/contact-popup.php on line 359

Warning: Undefined array key 206 in /home/mtec/public_html/firmao/firmao.multi/published/include/contact-popup.php on line 359

Warning: Undefined array key 207 in /home/mtec/public_html/firmao/firmao.multi/published/include/contact-popup.php on line 359

Warning: Undefined array key 208 in /home/mtec/public_html/firmao/firmao.multi/published/include/contact-popup.php on line 359

Umów się na prezentację



preview