Sentyment wiadomości e-mail AI - System CRM i oprogramowanie WMS Firmao

Sentyment wiadomości e-mail AI

W systemie Firmao sztuczna inteligencja może wygenerować sentyment wiadomości e-mail, w prosty sposób oceniając jej wydźwięk jako pozytywny, neutralny lub negatywny. Ta funkcja ułatwi szybsze reagowanie, lepsze zarządzanie korespondencją i sprawi, że łatwiej odróżnisz wiadomości wymagające pilnej uwagi od tych bardziej informacyjnych.


Jak włączyć opcję sentymentu w e-mailach?

Ważne! Funkcja Ustawiaj sentyment AI wymaga, aby do skrzynki pocztowej była przypisana co najmniej jedna osoba posiadająca licencję Supreme i tylko użytkownik z tą licencją może włączyć funkcję sentymentu. Osoby posiadające niższe licencje będą widziały wynik sentymentu, natomiast nie będą mogły go uruchomić.

Najedź kursorem myszki na pozycję Wiadomości e-mail w menu głównym i wybierz opcję Konta.


Następnie kliknij nazwę skrzynki pocztowej, dla której chcesz uruchomić funkcję sentymentu.


Zaznacz opcję „Ustawiaj sentyment AI”.


Po włączeniu tej opcji w szczegółach otrzymanych wiadomości e-mail zobaczysz pole Sentyment z uzupełnionym wydźwiękiem wiadomości.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview