- /
- /
Sentyment wiadomości e-mail AI
W systemie Firmao sztuczna inteligencja może wygenerować sentyment wiadomości e-mail, w prosty sposób oceniając jej wydźwięk jako pozytywny, neutralny lub negatywny. Ta funkcja ułatwi szybsze reagowanie, lepsze zarządzanie korespondencją i sprawi, że łatwiej odróżnisz wiadomości wymagające pilnej uwagi od tych bardziej informacyjnych.
Jak włączyć opcję sentymentu w e-mailach?
Ważne! Funkcja Ustawiaj sentyment AI wymaga, aby do skrzynki pocztowej była przypisana co najmniej jedna osoba posiadająca licencję Supreme i tylko użytkownik z tą licencją może włączyć funkcję sentymentu. Osoby posiadające niższe licencje będą widziały wynik sentymentu, natomiast nie będą mogły go uruchomić.
Najedź kursorem myszki na pozycję Wiadomości e-mail w menu głównym i wybierz opcję Konta.

Następnie kliknij nazwę skrzynki pocztowej, dla której chcesz uruchomić funkcję sentymentu.

Zaznacz opcję „Ustawiaj sentyment AI”.

Po włączeniu tej opcji w szczegółach otrzymanych wiadomości e-mail zobaczysz pole Sentyment z uzupełnionym wydźwiękiem wiadomości.
