- /
- /
Nowości w Firmao 23.0
W najnowszej wersji Firmao 23.0 skupiliśmy się na uproszczeniu obsługi programu, oraz wprowadzeniu funkcji umożliwiających jeszcze prostsze i efektywniejsze zarządzanie małą firmą.
Lista najważniejszych zmian:
- Wsparcie zarządzania firmą z użyciem algorytmów sztucznej inteligencji (Asystent AI)
- Łatwiejszy import danych
- Terminarz umożliwiający klientom łatwe umawianie spotkań
- Jeszcze lepsze automatyzacje
- Kampanie marketingowe umożliwiające wysyłanie sekwencji maili do potencjalnych klientów
- Nowe integracje z Facebook, Messenger
- Ulepszone szanse sprzedaży
- Jeszcze lepsza integracja z Outlook i Gmail
- Nowe aplikacje mobilne
- Jeszcze lepsza integracja z Baselinker
- Ulepszona obsługa magazynu
- Uproszczone, gotowe wtyczki Callback, Livechat, Formularze kontaktowe
- Nowe, bezpośrednie połączenie z bankiem umożliwiające automatyczne księgowanie transakcji
- Łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy
Sprawdź, co się zmieniło, przetestuj nowości i pracuj efektywnie na systemie Firmao CRM. Jeśli jeszcze nie masz konta, załóż je i korzystaj z Firmao CRM przez 14 dni za darmo ze wszystkich funkcjonalności systemu!