- /
- /
Integracja z Woodpecker
Firmao posiada integrację z aplikacją Woodpecker, która umożliwia wysyłanie kampanii mailowych. Maile wysyłane są z konta mailowego, który wybierzemy do kontaktu z klientami/firmami. A wiadomości, na które zostanie udzielona odpowiedź pojawiają się zarówno w aplikacji Woodpecker, jak i w systemie CRM Firmao jako nowy/istniejący kontrahent.
Woodpecker wspiera rozwój firm, dzięki dostarczaniu lepszych komunikatów. Za jego pomocą można kontaktować się i kontynuować działania w różnych kanałach dzięki intuicyjnemu narzędziu do wysyłania wiadomości typu cold mail.
Jak połączyć Woodpecker ze skrzynką Firmao?
- Należy wejść na stronę Woodpecker, po założeniu konta wejść w jego ustawienia i wybrać „Email accounts” + „Add email accounts”.

2. Później należy wybrać opcję „Other (IMAP)” i opcję „automatic connection”.

3. Następnie należy podać konto e-mail oraz hasło do skrzynki mailowej, którą chcemy połączyć z systemem CRM Firmao.

4. Należy podać jeszcze raz wszystkie wymagane dane i skrzynka mailowa zostanie połączona z naszym kontem.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszym działem pomocy technicznej (czat z lewej strony ekranu).