- /
- /
Integracja z SALESmanago
Firmao umożliwia integrację z SALESmanago – platformą umożliwiającą osiągnięcie najwyższych wyników sprzedaży za pomocą zautomatyzowanych narzędzi do spersonalizowanego marketingu. Między innymi oferuje narzędzia do identyfikacji potencjalnych klientów wchodzących na stronę lub sklep internetowy i monitoruje ich zachowania. Można go zintegrować z wiodącymi platformami e-commerce, a także z Facebookiem i Twitterem, operatorami SMS-owymi i CRM-em. To bardzo bogate narzędzie do działań marketingowych w sieci.
Jak uruchomić integrację?
- W Firmao: wchodzimy w ustawienia firmy w prawym górnym rogu:

następnie klikamy integracje i wybieramy SALESmanago

Uzupełniamy dane takie jak:
- endpoint,
- identyfikator klienta,
- klucz usługi internetowej,
- API sekret,
- adres e-mail właściciela.
- Potrzebne do tego informacje znajdziemy w SALESmanago. W tym celu: wchodzimy w ustawienia, następnie integracje, na dole strony znajdziemy potrzebne informacje, które musimy przekopiować do Firmao.

3. W Firmao: uzupełniamy dane, klikamy “zapisz i importuj kontakty” oraz “włącz synchronizację”
4. Wyskoczy nam komunikat o ilości kontaktów pobranych do Firmao, znajdziemy je w zakładce “Firmy”
5. Dane pobrane automatycznie z SALESmanago, to:
- nazwa klienta,
- numer telefonu,
- e-mail,
- adres korespondencyjny.
Utworzą się również dwa nowe pola:
- stan oraz identyfikator z SALESmanago.
By ułatwić uruchomienie tej integracji, przygotowaliśmy filmik instruktażowy dostępny TUTAJ.