Integracja z SALESmanago - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Integracja z SALESmanago

Firmao umożliwia integrację z SALESmanago – platformą umożliwiającą osiągnięcie najwyższych wyników sprzedaży za pomocą zautomatyzowanych narzędzi do spersonalizowanego marketingu. Między innymi oferuje narzędzia do identyfikacji potencjalnych klientów wchodzących na stronę lub sklep internetowy i monitoruje ich zachowania. Można go zintegrować z wiodącymi platformami e-commerce, a także z Facebookiem i Twitterem, operatorami SMS-owymi i CRM-em. To bardzo bogate narzędzie do działań marketingowych w sieci.

Jak uruchomić integrację?

  1. W Firmao: wchodzimy w ustawienia firmy w prawym górnym rogu:

Następnie klikamy integracje i wybieramy SALESmanago.

Uzupełniamy dane takie jak:

  • Endpoint,
  • Identyfikator klienta,
  • Klucz usługi internetowej,
  • API sekret,
  • Adres e-mail właściciela.
  1. Potrzebne do tego informacje znajdziemy w SALESmanago. W tym celu: wchodzimy w ustawienia, następnie integracje, na dole strony znajdziemy potrzebne informacje, które musimy przekopiować do Firmao.

3. W Firmao: uzupełniamy dane, klikamy “zapisz i importuj kontakty” oraz “włącz synchronizację”.

4. Wyskoczy nam komunikat o ilości kontaktów pobranych do Firmao, znajdziemy je w zakładce “Firmy”.

5. Dane pobrane automatycznie z SALESmanago, to:

  • Nazwa klienta,
  • Numer telefonu,
  • E-mail,
  • Adres korespondencyjny.

Utworzą się również dwa nowe pola:

  • Stan oraz identyfikator z SALESmanago.

By ułatwić uruchomienie tej integracji, przygotowaliśmy filmik instruktażowy dostępny TUTAJ.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview