- /
- /
Integracja CRM z Ramzes – programem księgowym
Firmao umożliwia integrację z aplikacją Ramzes. Dzięki temu w łatwy sposób można wyeksportować faktury z systemu Firmao, a następnie zaimportować je do programu Ramzes.
Aplikacja Ramzes to aplikacja pozwalająca na prowadzenie uproszczonej bądź pełnej księgowości. Pozwala w wygodny i szybki sposób spełnić obowiązki podatkowe, wysłać deklaracje (także elektroniczne), zanalizować koszty i przychody.
Eksport faktur z Firmao możliwy jest za pomocą dwóch sposobów:
1. Eksport na podstawie zakresu dat.
Na liście transakcji należy kliknąć przycisk „Eksport”, a następnie „Ramzes”.
W tym momencie pojawi się okno, gdzie należy wybrać zakres dat.
Po kliknięciu przycisku „OK” zostanie wygenerowany plik o rozszerzeniu XML, który będzie można zaimportować do Aplikacji Ramzes.
2. Eksport wybranych faktur.
Na liście transakcji należy zaznaczyć interesujące nas faktury, a następnie kliknąć przycisk „Eksport” oraz „Ramzes (zaznaczone)”.
W tym momencie wygeneruje się plik o rozszerzeniu XML, który będzie można zaimportować do Aplikacji Ramzes.