Program księgowy Ramzes - integracja z systemem Firmao CRM

Integracja CRM z Ramzes – programem księgowym

Firmao umożliwia integrację z aplikacją Ramzes. Dzięki temu w łatwy sposób można wyeksportować faktury z systemu Firmao, a następnie zaimportować je do programu Ramzes.

Aplikacja Ramzes to aplikacja pozwalająca na prowadzenie uproszczonej bądź pełnej księgowości. Pozwala w wygodny i szybki sposób spełnić obowiązki podatkowe, wysłać deklaracje (także elektroniczne), zanalizować koszty i przychody.

Eksport faktur z Firmao możliwy jest za pomocą dwóch sposobów:

1. Eksport na podstawie zakresu dat.

Na liście transakcji należy kliknąć przycisk „Eksport”, a następnie „Ramzes”.

W tym momencie pojawi się okno, gdzie należy wybrać zakres dat.

Po kliknięciu przycisku „OK” zostanie wygenerowany plik o rozszerzeniu XML, który będzie można zaimportować do Aplikacji Ramzes.

2. Eksport wybranych faktur.

Na liście transakcji należy zaznaczyć interesujące nas faktury, a następnie kliknąć przycisk „Eksport” oraz „Ramzes (zaznaczone)”.

W tym momencie wygeneruje się plik o rozszerzeniu XML, który będzie można zaimportować do Aplikacji Ramzes.


Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



preview