- /
- /
Integracja CRM z VOIP/SIP
W naszym systemie możesz włączyć integracje z telefonią VOIP/SIP, która umożliwia wykonywanie połączeń z poziomu Firmao i ich odbieranie, podłączanie bilingów rozmów do systemu oraz prezentację danych kontrahenta wykonującego połączenie przychodzące do Twojej firmy. Każde połączenie – wychodzące i przychodzące – jest zapisywane w systemie.
Po kliknięciu awatara w prawym górnym rogu, wybierz zakładkę Ustawienia firmy. W lewym panelu nawigacyjnym kliknij Integracje, a następnie zaznacz pole „Włącz integrację z telefonią VOIP/SIP”. Na górnym menu zakładek pojawi się nowa opcja – „Zintegrowany telefon VOIP”, w której należy przeprowadzić konfigurację swojego konta VOIP/SIP. Należy wybrać dostawcę VOIP/SIP spośród dostępnych: IFON-Biznes lub SuperVoip i skonfigurować zintegrowany telefon VOIP/SIP według instrukcji widocznej po wyborze dostawcy.
Następnie w widoku szczegółów użytkownika należy przypisać do każdego użytkownika w Firmao numer zintegrowanego telefonu VOIP/SIP.