- /
- /
Integracja CRM z SALESmanago
Firmao umożliwia integrację z SALESmanago – platformą umożliwiającą osiągnięcie najwyższych wyników sprzedaży za pomocą zautomatyzowanych narzędzi do spersonalizowanego marketingu. Między innymi oferuje narzędzia do identyfikacji potencjalnych klientów wchodzących na stronę lub sklep internetowy i monitoruje ich zachowania. Można go zintegrować z wiodącymi platformami e-commerce, a także z Facebookiem i Twitterem, operatorami SMS-owymi i CRM-em. To bardzo bogate narzędzie do działań marketingowych w sieci.
Jak uruchomić integrację?
- W Firmao: wchodzimy w ustawienia firmy w prawym górnym rogu:
Następnie klikamy integracje i wybieramy SALESmanago.
Uzupełniamy dane takie jak:
- Endpoint,
- Identyfikator klienta,
- Klucz usługi internetowej,
- API sekret,
- Adres e-mail właściciela.
- Potrzebne do tego informacje znajdziemy w SALESmanago. W tym celu: wchodzimy w ustawienia, następnie integracje, na dole strony znajdziemy potrzebne informacje, które musimy przekopiować do Firmao.
3. W Firmao: uzupełniamy dane, klikamy “zapisz i importuj kontakty” oraz “włącz synchronizację”.
4. Wyskoczy nam komunikat o ilości kontaktów pobranych do Firmao, znajdziemy je w zakładce “Firmy”.
5. Dane pobrane automatycznie z SALESmanago, to:
- Nazwa klienta,
- Numer telefonu,
- E-mail,
- Adres korespondencyjny.
Utworzą się również dwa nowe pola:
- Stan oraz identyfikator z SALESmanago.
By ułatwić uruchomienie tej integracji, przygotowaliśmy filmik instruktażowy dostępny TUTAJ.