Firmao alternatywa dla Agile CRM - System CRM i oprogramowanie ERP Firmao

Wypróbuj bezpłatnie demo Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.


Umów się na prezentację



Firmao alternatywa dla Agile CRM

Agile CRM to platforma oparta na chmurze typu „wszystko w jednym” z dedykowanymi funkcjami sprzedaży, marketingu i usług. Agile CRM łączy w sobie zaawansowane funkcje automatyzacji i planowania oraz telefonię do skutecznego zarządzania relacjami z klientami.

Agile CRM ma kilka wad: korzystanie z produktu jest skomplikowane dla osób nietechnicznych. Oprócz tego Agile CRM nie posiada polskiej wersji językowej. Dostępne są tylko wersje angielska i hiszpańska. Jeśli szukasz alternatywy, która nie ma tych ograniczeń, Firmao jest doskonałym wyborem. Przekonaj się sam.

* Należy pamiętać, że informacje mogły ulec zmianie od czasu publikacji. Aktualne ceny i funkcje można znaleźć na stronie cennika Firmao.

Agile CRMFirmao
Cena
$14.99 użytkownika miesięcznie
29zł -99zł za użytkownika miesięcznie
CRM
Baza wiedzy
Projekty
Kalendarze grupowe
Telefonia
Zarządzanie dokumentami
Oferty i faktury
Śledzenie czasu pracy
Przepływ pracy (workflow)
Wersja serwerowa
API
Różne licencje dla użytkowników

Zalety Agile CRM

  • Rozwiązanie typu „wszystko w jednym”
  • Automatyzacja marketingu
  • API
  • Plan darmowy

Wady Agile CRM

  • Brak kalendarzy grupowych
  • Brak wbudowanych narzędzi HR
  • Niewiele integracji
  • Brak polskiej wersji językowej

Zalety Firmao

  • Natychmiastowa konfiguracja
  • Zarządzanie projektami
  • Różne licencje dla użytkowników
  • Śledzenie czasu pracy

Wszystkie zarejestrowane znaki towarowe, nazwy firm i nazwy marek użyte na tej stronie należą do ich odpowiednich właścicieli. Dane dotyczące funkcji są pobierane bezpośrednio z powiązanych stron internetowych i materiałów marketingowych. Informacje i funkcje mogą ulec zmianie. Aby zgłosić poprawki, skontaktuj się z nami poprzez e-mail na kontakt@firmao.pl.


preview