- /
- /
Firmao 10.0 – co nowego?
Pragniemy poinformować o wdrożeniu następnej, wersji Firmao 10.0 pakietu oprogramowania dla firm. W nowej wersji dodaliśmy wiele nowych, sugerowanych przez użytkowników opcji. Prosimy o kolejne sugestie.
Oto najważniejsze zmiany w stosunku do wersji 9.0:
- Synchronizacja zadań z kalendarzem Google
- Możliwość minimalizowania okien dodawania obiektów
- Możliwość dodawania faktury z wielu dokumentów magazynowych
- Notatki handlowe do e-maili
- Nowa aplikacja na smartfony z systemem Android
- Nowa aplikacja na smartfony z systemem iOS
- Nowa aplikacja na Sklep-Marketplace Windows8
- Zapisywanie daty zalogowania/wylogowania się użytkowników
- Liczniki obiektów w zakładkach w szczegółach kontrahenta
- Synchronizacja kasowania i statusu przeczytania maili z serwerem IMAP
- Jeszcze lepsza obsługa widoków list – kopiowanie kolumn do wszystkich filtrów, ustawianie kolumn jako domyślnych
- Możliwość ustawienia domyślnej waluty
- Nowe waluty
- Możliwość przywracania obiektów np zadań i projektów z poziomu list
- Możliwość edycji konta przypisanego do wiadomości e-mail, dzięki czemu można udostępniać wybrane e-maile pracownikom
- Możliwość tworzenia notatek do produktów.
- Możliwość przypisywania zadań do produktów.
- Ściąganie załączników bezpośrednio z poziomu listy.
- Szablony faktur, ofert, zamówień w językach niemieckim i angielskim
- Raport statusu odczytania wysłanych wiadomości e-mail
- Nowa jednostka m^3
- Podpowiadanie wyników wyszukiwania na podstawie tekstu wprowadzanego w wyszukiwarkę
- Jeszcze lepsze zapisywanie ustawień list – ustawienia kolumn zapisywane teraz w bazie danych.
- Zakładka sprzęt w szczegółach kontrahenta.
- Modyfikacje produktów – grupy, podprodukty
- Nowy dokument magazynowy – rozchód wewnętrzny
- Tworzenie umów, zamówień i ofert na podstawie faktur
- Możliwość aktualizacji danych kontrahentów i produktów (cenników) zapisanych w Firmao poprzez import zaktualizowanych danych z pliku zewnętrznego
- Możliwość importu umów
- Powiadomienia dźwiękowe o nowych wiadomościach e-mail, przypomnieniach i zmianach w zadaniach