Integracja Firmao z emSzmal

HR, money, CRM, ERP, płatności

Czym jest automatyzacja procesów wprowadzania danych o płatnościach i jak wykorzystać ją w swoim biznesie? System Firmao proponuje integrację z emSzmalem. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat tej integracji.

 

 

Ręczne przypisywanie wpłat zajmuje dużo czasu i może być powodem błędów w księgowaniu płatności. Wprowadzanie tego typu danych ręcznie wydaje się być bezsensowne, zwłaszcza kiedy w zaledwie kilka chwil może zrobić to za nas komputer.

Aby ułatwić proces wprowadzania danych dotyczących płatności, Firmao proponuje integrację z platformą emSzmal.
Ta integracja pozwala na zautomatyzowanie procesu wprowadzania informacji o płatnościach dotyczących zamówień, na podstawie operacji bankowych pobranych bezpośrednio z serwisu bankowości internetowej Twojego banku.

Czym jest emSzmal?

To aplikacja umożliwiająca przechowywanie informacji o operacjach finansowych, a także importowanie wyciągów bezpośrednio z serwisów internetowych wybranych banków. Za pomocą jednego narzędzia masz dostęp do wszystkich swoich rachunków bankowych. emSzmal obsługuje ponad 30 instytucji finansowych m.in.: PKO Bank Polski, Pekao S.A, mBank itp. Pełną listę obsługiwanych banków znajdziesz TUTAJ.

Jak działa integracja?

Informacje o wpłatach otrzymywanych na wybrane konto bankowe trafiają do aplikacji emSzmal. Następnie na podstawie kwoty wpłaty oraz opisu przelewu program dokonuje automatycznego dopasowania nowych płatności do nieopłaconych zamówień utworzonych w Firmao. W następnej kolejności statusy opłaconych zamówień zostają automatycznie zmienione w systemie Firmao.

 

4.5 / 5 na 44 ocen
Lista artykułów

Wypróbuj bezpłatnie Firmao


Mam kod polecający
Zakładając konto akceptujesz regulamin systemu Firmao. Pełny cennik naszych usług.
Oprogramowanie Firmao może zostać zainstalowane również na serwerach w Państwa firmie.
Oprogramowanie Firmao może być dostosowywane do indywidualnych potrzeb firm.