- /
- /
Raport AI
Ważne! Funkcja Raport AI wymaga wszystkich licencji Supreme wykupionych w ramach jednego konta.
Raporty AI to inteligentne rozwiązanie, które przyspiesza dostęp do kluczowych danych w firmie. Dzięki niemu pracownicy mogą w prosty sposób otrzymać precyzyjnie wyfiltrowane informacje bez czasochłonnego przeszukiwania systemu.
Jak włączyć Raporty AI?
W celu włączenia tej funkcji na koncie swojej firmy, kliknij awatar w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wybierz Ustawienia firmy.

Następnie kliknij sekcję Asystent AI i wybierz zakładkę „Raport AI”.

Zaznacz pole „AI aktywne”.

Po zaznaczeniu tej opcji zamknij okno Ustawień firmy i wróć do głównego widoku menu, aby korzystać z funkcji Raporty AI.
Jak korzystać z Raportów AI?
W panelu czatu po prawej stronie pojawi się nowa grupa: Asystent AI.
Wskazówka: Jeśli masz włączone również Regulaminy AI, obie te funkcje znajdziesz w grupie Asystent AI. Możesz przełączać się między tymi trybami za pomocą ikony ołówka w górnym pasku czatu.

Kliknij na grupę i poproś o wygenerowanie linku do danych w systemie, które Cię interesują, np. „Pokaż mi wszystkie faktury z ubiegłego miesiąca”. W odpowiedzi zwrotnej asystent AI wyśle Ci link do odpowiednio zdefiniowanego filtru.
