Publikacja systemu Firmao CRM Online

2010-09-05

FirmaoZ przyjemnością informujemy o wdrożeniu oficjalnej wersji Firmao CRM Online -systemu, który ułatwi Państwu zarządzanie swoim przedsiębiorstwem dzięki zestawowi nowoczesnych funkcjonalności.

W pierwszej wersji systemu CRM online dostępne są 4 moduły:

CRM - zarządzanie zadaniamiModuł zarządzania zadaniami i czasem pracy pozwala efektywnie koordynować projekty, zadania i ewidencjonować czas pracy nad nimi. Jest użytecznym narzędziem dla każdej firmy zatrudniającej pracowników – bez względu na jej wielkość.

Firmao CRM (Customer Relationships Management) – system zarządzania relacjami z klientami firmy. Pozwala zebrać w jednym miejscu dane obecnych i potencjalnych kontrahentów, wyznaczać i monitorować zadania związane z ich obsługą, katalogować informacje dotyczące kontaktów, transakcji i działań marketingowych.

Firmao Fakturowanie internetowy system fakturowania. Umożliwia sprawną obsługę działań związanych z wystawianiem, archiwizacją i monitorowaniem zapłaty faktur VAT oraz rachunków firmowych.

Firmao Ewidencja środków trwałych to prosty w obsłudze moduł do inwentaryzacji sprzętu firmowego w firmie. Pozwala na prowadzenie kompleksowej ewidencji sprzętu i wszystkich związanych z nim działań. Pozwala również na przechowywanie informacji o typowych usterkach i problemach związanych z danym sprzętem i sposobami radzenia sobie z nimi.

Zapraszamy do użytkowania.

4.7 / 5 na 48 ocen
Lista artykułów