Co nowego w wersji Firmao 18.0?

2019-04-19

Firmao w kolejnej, nowej odsłonie! Sprawdź, jakie nowości zostały wprowadzone do systemu. Jednak nowości to nie wszystko, bo wsłuchujemy się w sugestie naszych klientów i dlatego wprowadziliśmy również liczne usprawnienia już istniejących funkcji. Wersja Firmao 18.0 jest kolejną, ale nie ostatnią wersją systemu, bo stale ulepszamy nasz system i wychodzimy na przeciw oczekiwaniom naszych klientów. Jeśli masz jakieś sugestie, co powinno się znaleźć w kolejnej wersji systemu, to skontaktuj się z nami. A tymczasem sprawdź co nowego jest w Firmao 18.0.

Wyznaczanie trasy

Od teraz na mapie kontrahentów znajduje się przycisk „Wyznacz trasę”. Po jego kliknięciu zostaniesz przeniesiony do Google Maps, gdzie zobaczysz wyznaczoną trasę do Twojego kontrahenta. Jako punkt startowy zostanie pobrana Twoja aktualna lokalizacja

Szanse sprzedaży

Nowy obiekt w systemie, który znajduje się w menu po lewej stronie w module “CRM i faktury”. Szanse sprzedaży posiadają widoki: lista, szczegóły, kanban oraz raport. Szanse sprzedaży możesz powiązać z kontrahentem, dlatego w szczegółach kontrahenta pojawiła się zakładka z powiązanymi szansami sprzedaży.

Szanse sprzedaży zostały powiązane również z zadaniami. Do zadania możesz przypisać jedną szansę sprzedaży, natomiast do szansy sprzedaży możesz przypisać wiele zadań.

Dostosowanie systemu do RODO

W szczegółach kontrahenta pojawiła się zakładka RODO. Zawiera ona 3 kategorie:
– rejestry zgód przetwarzania danych osobowych,
– rejestry czynności przetwarzania danych osobowych,
– rejestr kategorii czynności przetwarzania dokonywanych w imieniu administratora.

Usprawnienie powiadomień

Powiadomienia znajdujące się w prawym panelu możesz teraz sortować po dacie rosnąco lub malejąco. Aby zastosować sortowanie, kliknij w nagłówek panelu „Powiadomienia”.

Nowości w skrzynce e-mail

Od teraz system automatycznie tworzy kontrahentów i osoby kontaktowe tylko z maili odebranych.

Jako admin systemu możesz wysyłać maile ze wszystkich skrzynek w systemie.

Został również dodana “Gwiazdka” oznaczająca ważne wiadomości email. Domyślnie “Gwiazdka”  jest pusta, po kliknięciu staje się wypełniona kolorem żółtym. Zobaczysz ją w szczegółach wiadomości email, na liście wiadomości email oraz w filtrach jako pole o nazwie “Oznaczone gwiazdką”.

Co nowego w kalendarzu?

Gdy utworzysz zadanie z planowanym czasem rozpoczęcia i zakończenia, to system utworzy planowany czas pracy w kalendarzu od-do tak jak w zadaniu. Jeśli czas wykonania zadania nachodzi na wcześniej dodany planowany czas pracy, to jest on zastępowany tym z nowego zadania. 

Zmiany w zadaniach

Jeśli nad zadaniem, oprócz Ciebie ktoś jeszcze pracuje, to oboje będziecie mieli status “Aktualnie wykonywane” (żółty checkbox). Jeśli spauzujesz to zadanie to Twój checkbox zmienia kolor na czerwony, natomiast drugiej osobie checkbox nie zmienia koloru i nadal jest żółty.

Połączenia telefoniczne dłuższe niż 0 sekund przypisywane są do aktualnie wykonywanego zadania.

Zadanie o kategorii “Zadzwoń” po zakończeniu/zapauzowaniu, automatycznie wypełnia komentarz czasu pracy ilością minut i ilością połączeń.

Godziny pracy firmy

W ustawieniach firmy możesz wpisać, w jakich godzinach pracuje Twoja firma. Te godziny wyświetlają się na Livechacie, również w planowanym rozpoczęciu i zakończeniu zadania, gdy chcesz ustawić zadanie na cały dzień pracy.

Zagraniczni kontrahenci

Gdy dodajesz kontrahenta o zagranicznym NIP-ie, system sprawdza, czy jest on aktywnym VAT-owcem. Jeśli tak, system przypisuje dla niego domyślną stawkę VAT. 

Zarządzanie sprzętem

Od teraz możesz w sprzęcie zaznaczać checkbox “Zajęty”. Po kliknięciu w ten checkbox utworzy się zadanie z przypisanym sprzętem, które będzie trwało 1 godzinę od momentu kliknięcia w checkbox. W tym czasie inny użytkownik nie może zając tego sprzętu.

Zarejestruj się

4.9 / 5 na 52 ocen
Lista artykułów