Jak dbać o klienta? Sukces firmy Dekor Projekt

Opublikowano: 22.11.21Zarządzanie
Jak dbać o klienta

W Firmao zależy nam na budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami. Dlatego, gdy klienci kupują i wdrażają nasze oprogramowanie wspieramy ich poprzez obsługę klienta, a także przypisujemy prywatnych opiekunów do ich kont. Analitycy kontaktują się także z daną firmą w celu weryfikacji jej potrzeb. Tak było z firmą Dekor Projekt.

Przed wdrożeniem naszego systemu pracownicy jak i zarząd firmy robili wszystko ręcznie, korzystając z wielu programów, które ze sobą nie współpracowały. 

Firmao okazało się idealnym rozwiązaniem na te problemy. Dzięki wdrożeniu CRM, Dekor Projekt zmienił w swoim działaniu organizację pracy i raportowanie poszczególnych działań, co dało mu zysk w postaci zaoszczędzonego czasu oraz zwiększonej wydajności pracowników.

Podczas codziennej pracy jeden z naszych analityków skontaktował się z firmą Dekor Projekt, w celu sprawdzenia jakości korzystania z systemu Firmao.  

Po kontakcie z nami, firma zdecydowała się na zakup wyższych pakietów w celu indywidualnego dostosowania systemu do swoich procesów.

Co zrobiliśmy w celu zadbania o klienta?

Nasz analityk odpowiedzialny za klienta umówił spotkanie, podczas którego system został omówiony od samego początku.

– „Krok po kroku przeszliśmy przez wszystkie moduły, które interesowały klienta tj. kontrahenci, faktury, zadania, projekty oraz umowy. Ustaliliśmy, że aby korzystanie z systemu miało sens należy realizować czynności w odpowiedniej kolejności zgodnie z ustalonym procesem. W tym celu zdefiniowaliśmy akcje automatyczne. System dzięki temu sam tworzy zadania dla pracowników informując, co mają zrobić w kolejnym kroku. Narzędzie to wykorzystaliśmy również do automatycznego informowania przełożonego o postępie prac.

Jak w Firmao usprawniliśmy wystawianie faktur dla Dekor Projekt?

Ze względu na realizowane prace remontowo-budowlane, firma ewidencjonuje wiele kosztów w formie faktur zakupowych. Do tej pory pracownik poświęcał minimum kilka dni w miesiącu na wprowadzanie faktur.

„Uruchomiliśmy moduł OCR służący do skanowania faktur w sposób automatyczny. Co więcej, aby usprawnić dodawanie dokumentów wdrożyliśmy indywidualną modyfikację, która dodaje wszystkie faktury przesłane drogą mailową.
System sam wykrywa, które dokumenty są fakturą, a które należy odrzucić. Dzięki temu zamiast kilku dni żmudnego wprowadzania faktur mamy maksymalnie kilkanaście minut weryfikacji, czy dokumenty wczytały się poprawnie. Na podstawie wprowadzonych faktur, stworzyliśmy również indywidualny raport sprzedaży. Dzięki temu klient ma szczegółowo rozpisane wszystkie koszty oraz zyski z poszczególnych projektów, dzięki czemu może lepiej prognozować działania na kolejne miesiące.”

Praca z Firmao

Klient przed zakupem systemu nie zdawał sobie sprawy, jak wiele korzyści może przynieść CRM i aktualnie nie wyobraża sobie pracy bez Firmao. Cały czas jesteśmy w stałym kontakcie i usprawniamy działanie firmy przy pomocy naszego systemu. Mamy zaplanowane także kolejne modyfikacje, które pomogą osiągnąć wyższą automatyzację procesów w firmie Dekor Projekt.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu do zarządzania firmą? Skontaktuj się z nami! Nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości!

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao