CRM dla agencji interaktywnej

Opublikowano: 16.11.16CRM
Dobrana para: Firmao CRM i agencja interaktywna

W zeszłą środę mieliśmy przyjemność być jednym z wystawców na targach eHandlu, które organizowane były w warszawskiej Hali Expo. Pod jednym dachem zebrało się grono specjalistów w dziedzinach takich jak sprzedaż internetowa, e-commerce, automatyzacja procesów biznesowych, marketing internetowy oraz wielu innych.

Na targach pojawili się znani specjaliści w swoich branżach, jak i również przedsiębiorcy, poszukujący skutecznych oraz prostych rozwiązań dla swojego biznesu (m.in. agencja interaktywna). Podczas jednego ze spotkań zaproponowaliśmy rozwiązanie problemów z zarządzaniem poprzez wdrożenie naszego systemu Firmao CRM.

Wymagania klienta

Nasz klient podczas rozmowy poinformował nas, że prowadzi agencję interaktywną, która zajmuje się szeroko zakrojonymi pracami nad marketingiem, reklamą oraz PRem swoich kontrahentów. Wymagania przedstawiały się następująco: „Potrzebujemy narzędzia, które pozwoli nam na utrzymanie stałego kontaktu z naszymi klientami. Takiego, które przypomni o najważniejszych sprawach oraz pozwoli zaznajomić się z bieżącymi zadaniami bez konieczności mozolnego wyszukiwania informacji. Ważnym aspektem jest też organizacja pracy – zlecanie zadań dla grafików, odbieranie gotowych zleceń, wyliczanie rentowności zamówień na podstawie czasu poświęconego przez pracowników na wykonanie zadań. To dla nas bardzo ważne.”

Już po pierwszej prezentacji systemu, jeszcze w trakcie trwania targów, nasz rozmówca był przekonany do naszego rozwiązania. „Dokładnie o to mi chodziło” mówił z entuzjazmem. Dziś, tydzień po zakończeniu targów, możemy pochwalić się kolejnym zadowolonym klientem, który wydajnie zarządza pracą swojego przedsiębiorstwa dzięki systemowi Firmao CRM w chmurze. Bardzo łatwa w użyciu, a jednocześnie rozbudowana funkcja prowadzenia projektów pozwoliła naszemu klientowi na jeszcze skuteczniejsze zoptymalizowanie procesów w swojej firmie poprzez zlecanie zadań konkretnym pracownikom oraz późniejsze ich monitorowanie, w tym także monitorowanie rentowności finansowej każdego z etapów pracy. Dzięki sprawnie działającym funkcjom CRM pracownicy dokładnie wiedzą, kiedy oraz w jakiej sprawie muszą się skontaktować z danym klientem.

Efekt

Tak oto po raz kolejny nawiązaliśmy owocną współpracę, dzięki której kolejna polska firma stanie się bardziej konkurencyjna. Dzięki kolejnym dawkom feedbacku, my będziemy mogli wciąż ulepszać nasz system.

Reprezentanci Firmao CRM Online

Przedstawiciele Firmao CRM Online. Targi eHandlu Warszawa 2016.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao