Co czytamy w dzisiejszych czasach?

co czytasz

Pytanie do wszystkich sprzedawców, którzy tutaj są: Jestem ciekaw, co czytasz?
Nie, nie mówię o najnowszym thrillerze Toma Clangy’ego, ani o tym że Nicholas Sparks wyciska łzy które wycierasz podczas dojazdu do pracy. Mówię o zawartości dotyczącej sprzedaży.
Jakie e-bookie, raporty, artykuły i/lub pełne książki zostały sprawdzone? 
Co czytasz, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i trendami w branży?


Jeśli musiałeś zatrzymać się i pomyśleć co ostatnio przeczytałeś oprócz krótkiego artykułu na blogu dotyczącego twojej pracy – masz kłopoty. Świat sprzedaży się zmienia, a jeśli nie nadążasz – po prostu pozostaniesz w tyle.
Aby pomóc Ci zacząć przedstawię kilka doskonałych zasobów sprzedażowych które powinieneś regularnie przeglądać.


1) Blogi

Jeden blog nie wystarczy. Skonfiguruj intuicyjny kanał RSS aby zagregować treści, który subskrybujesz w jednym miejscu. Następnie uzyskaj dostęp do popularnych blogów sprzedażowych oraz branżowych. W ten sposób możesz być na bieżąco z najlepszymi technikami sprzedaży i tym, co dzieje się w branży Twojej firmy. A to może się przydać na przykład, gdy rozmawiasz przez telefon z potencjalnym klientem.

2) Książki


Tak – mówię o prawdziwych, fizycznych książkach. Istnieją niesamowite publikacje które zmieniły sposób sprzedaży niejednej organizacji.


To Sell Is Human autorstwa Daniela Pink.
Dan Pink zapewnia nowe spojrzenie na sztukę i naukę sprzedaży – jak sprawić, by proces był konsultacyjny (innymi słowy po prostu ludzki) i jak zaangażować potencjalnego klienta w rozmowę. W tej książce Pink pokazuje, że dzięki naukom społecznym ta metoda sprzedaży – działa.


Baseline Selling: How to Become a Sales Superstar by Using What You Already Know About the Game of Baseball autorstwa Dave Kurlan’a.
Jak to, sport? Tak – Baseline Selling utożsamia proces sprzedaży z zasadami baseballa. Nie można uruchomić drugiej bazy bez “zaliczenia” pierwszej. Dzięki tej książce wielu menedżerów wyższego szczebla dostało lekcje na samym początku ich kariery sprzedażowej: Sprzedaż nie polega na sprzedaży. Zamiast tego ma pomóc ludziom pokonać trudności.


SNAP Selling autorstwa Jill Konrath:
Przyspieszenie sprzedaży i zdobycie większej liczby firm jest możliwe dzięki książce autorstwa Jill Konrath. Książka prosto wyjaśnia trzy różne perspektywy podejmowania decyzji przed podjęciem o zakupie (lub odwrotnie – o jego braku), produktu lub usługi. Ponad to zapewnia praktyczne wskazówki jak skutecznie poprowadzić ich rozwiązania.

3) Ebooki i raporty


Ebooki i raporty są tworzone nie tylko przez marketerów dla Twoich potencjalnych klientów. Istnieje rosnąca podaż zasobów online – od porad w zakresie zarządzania, przez porady dotyczące poszukiwania po przewodniki sprzedaży oraz raporty porównawcze.
Wspaniałą rzeczą w e-bookach i raportach online jest to, że są one aktualne i pozwalają ekspertom na arenie publikować własne wyniki i dane bez konieczności udawania się do prasy drukarskiej.
Ponieważ sprzedaż zmienia się szybko wraz z przyspieszeniem technologii, ważne jest, aby być na bieżąco z nowymi trendami sprzedaży. Kwartalnymi benchmarkami, technikami zarządzania i wypróbowanymi wskazówkami dotyczących sprzedaży, aby Twoja organizacja nie pozostawała w tyle za resztą.
Czytanie o sprzedaży nie musi być nudną sprawą. Zacznij robić nawyk poszerzania swojej wiedzy i obserwuj jak rozwija się Twoja kariera, a Twoja organizacja sprzedaży działa lepiej.

Chętnie usłyszymy o blogach, książkach, e-bookach, raportach i innych publikacjach które przeczytałeś aby śledzić trendy w branży. Daj nam znać w komentarzach poniżej!
Zarejestruj się

Lista artykułów