CRM dla średniej firmy

Opublikowano: 24.11.21CRM
System CRM dla średniej firmy

Szukasz rozwiązania dla zespołu sprzedaży do 50 osób? Dowiedz się jak Firmao może Ci pomóc w zarządzaniu i prowadzeniu Twojej średniej wielkości firmy!

Firmao łączy prostotę pracy dla handlowca z możliwością szerokiej konfiguracji dla managera.

Firmao to system CRM, który łączy bardzo szerokie możliwości konfiguracji i dostosowania rozwiązania dla managerów z prostotą i wygodą w użytkowaniu dla całego zespołu sprzedażowego.

Dzięki temu pracownicy w firmach średniej wielkości, w tym handlowcy nie tracą czasu na walkę z aplikacją, a manager ma wszystkie dane, jakich potrzebuje do efektywnego zarządzania.

Wszystkie elementy systemu CRM dostępne od ręki dla średniej firmy!

  • Komunikacja w zespole i z klientem
  • Czytelne statystyki
  • Zarządzanie procesem sprzedaży
  • Prognozowanie sprzedaży
  • Segmentacja klientów
  • Karta celów i wyników
  • Zarządzanie wiedzą
  • Integracje

Pełna struktura zespołów sprzedaży w Firmao CRM

Potrzebujesz rozróżnić swoje zespoły sprzedażowe i móc porównać, jak sobie radzą? Firmao CRM dla średnich firm daje Ci możliwość swobodnego komponowania, w jakim ujęciu będziesz obserwował wyniki Twojej firmy. Zbuduj dowolną liczbę zespołów i przypisz do nich Twoich pracowników!

Wybierz rozwiązanie, które pozwala na rozbudowę Twojej średniej firmy

Dzięki API w systemie CRM będziesz mógł przygotować dowolne integracje systemu Firmao z dodatkowymi rozwiązaniami. Nie masz zasobów programistycznych, które mogłyby przygotować potrzebne integracje? Możesz skorzystać z gotowych rozwiązań lub napisać do nas w celu przygotowania indywidualnego rozwiązania!

Zobacz również korzyści z naszego systemu CRM dla małej firmy i CRM dla dużej firmy.

Nie zapomnij o udostępnieniu artykułu!
FacebookTwitterMessengerLinkedIn

Related articles

Wypróbuj bezpłatnie Firmao